internet wizard Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 jeg har en el gitar liggende som aldri ble brukt, og nå lurer jeg på og lære meg og spille på den, men den mangler 2 strenger, hvor kan jeg kjøpe nye? og vilke burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Araho Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Stikk innom nærmeste musikkforretning. Ikke kjøp for tykke strenger til å begynne med, men spør gjerne i butikken så får du litt hjelp. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 nå har det seg sånn at jeg bor på bygda, og nærmeste musikkforretning er noen timer unna.. tenkte og bestille på nett. fant disse http://www.gitarsenter.no/categories/gitarstrenger-dunlop-elgitarstrenger noen som vet om en av disse ville funket? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 hvilke plekter trenger jeg? noe spessiel tykkelse jeg burde gå for? Lenke til kommentar
tom978349235 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Plekter er smak og behag og du finner frem til hva du selv foretrekker etterhvert. Men for å ta et reellt skille så er de mindre og tykkere plektrene plektre til bass, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Disse eller disse er vel greie strenger å starte med. Plekter er litt verre, da det avhenger både av hva du liker og hvilken musikk du vil spille. Disse Jazz III-plektrene er hvertfall ikke så verst, bare du lærer deg å bruke de Hvilken type musikk vil du lære deg å spille, forresten? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 ok da vet jeg det, da var det bare strenger igjen. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 rock og metal feks: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=pV-eSndnhKs&NR=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå