geir__hk Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei. Har et Alta Pro 263 stativ med et PH-50 -hode. Dette har jeg hatt i et par år og er fornøyd med stativet. Så har jeg anskaffet meg et PH-32 stativhode fordi dette skal gjøre justering raskere. Dette ble bestilt fra amazon. Etter å ha montert dette hodet på stativet, så fikk jeg meg en nedtur. Det viste seg nemlig at det vertikale lageret er løst når tilt-spaken ikke er skrudd helt fast, eller når svitsj-knappen er satt i panorerings-modus. Er det noen her som har erfaring med dette stativhodet som kan fortelle meg om det er mulig å gjøre noen grep selv for å redusere slakket? Eller om andre enn meg som har samme stativhode og om det er slakk eller fast? Takk Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Hei. Har fått returnert delen og erstattet det med en identisk vare. Gikk helt fint, men det var litt styr med fortolling da jeg sendte det defekte hodet i retur. Saken er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå