Akselgen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Igår kjøpte jeg GTA IV til PC og måtte lage en Xbox Live bruker. Da jeg skulle lage den tastet jeg inn feil alder og måtte deretter få samtykke av foresatt. Jeg skrev feil foresattes adresse men den ble likevel godkjent. I ettertid fant jeg ut hvordan man endret årstall, men jeg trengte foresattes samtykke IGJEN! Nå får jeg ikke logget meg på min foresattes E-Post fordi den ikke fungerer! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hva er det du skal ha hjelp av oss med? Lenke til kommentar
Akselgen Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Siden jeg er mindreårig på Xbox live er brukeren min begrenset! Men jeg kan ikke gjøre brukeren min voksen uten min foresattes tillatelse.. skjønner? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Er det ikke enklest å lage en ny bruker? Lenke til kommentar
Akselgen Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg har jo aktivert GTA IV med denne brukeren! Lenke til kommentar
Akselgen Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 14, men jeg får ikke lagt til venner fordi mora mi ikke kan godkjenne noenting Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Det er vel en grunn til at de har satt en aldersgrense. 1 Lenke til kommentar
Akselgen Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Du forstår nok ikke, for å legge til venner må man har foresattes godkjennelse, og det går ikke fordi jeg skrev feil E-Mail adresse til foresatte Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Det han mener med den aldersgrense tingen er at du ikke burde taste inn feil ting.. kansje du skulle skjekke neste gang før du godtar, men nei du kan ikke gjøre noe uten tillatelse.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Såvidt jeg vet så er det 18års aldersgrense på GTA4. Du får vente 4 år. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 På Xbox forumet er det en tråd som tilsynelatende kan fikse problemet ditt. Her. Lenke til kommentar
Akselgen Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Herregud... man får lov å spille det så mye man vil, MEN MAN MÅ HA FORELDRENES INFORMASJON SOM JEG SKREV FEIL. Det er forsent og "lese godt" nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå