carl-kr. Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 hei, skjermkortet må takkle diablo3 og være stillegående. helst passiv kjøling..men disse kortene har ofte store ribber som kan gjøre at det blir for høyt:/ så kansje jeg må ta et med vifte....?? Er redd for å bestille et for stort kort slik at jeg ikke får, igjen lokket på kabinettet. så jeg spør hær for noen siste tips før jeg bestiller. jeg har dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=386482 carl Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Det er nok heller lengden du bør tenke på. Såvidt jeg ser så har du ca. 20cm å gå på i lengden, men du som sitter med kabinettet kan jo måle for sikkerhets skyld. Videre så finner du lett målene på de aller fleste skjermkort så da er det bare å velge, forutsatt at du tar hensyn til PSU ol. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Det er nok heller lengden du bør tenke på. Såvidt jeg ser så har du ca. 20cm å gå på i lengden, men du som sitter med kabinettet kan jo måle for sikkerhets skyld. Videre så finner du lett målene på de aller fleste skjermkort så da er det bare å velge, forutsatt at du tar hensyn til PSU ol. lengde og dybde blir vell det samme i dette tilfellet. altså 41 cm. så det skal vell holde. men 14cm i høyden kan være i grenseland. har sett litt på dette : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=619139#reviews må vell kunne duge til diablo 3? har ikke holdt på med data på 3-4år å føler meg nå litt lost når jeg ser etter kort geforce 6600gt var helt knall kort sist æ holdte på med dette hehe Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 41cm? Du har bredden til et PCIe-spor/ca. 10-11cm opp til lokket og litt over 20cm i lengden såvidt jeg kan se av diverse tester og erfaringer. GTS450 skal nok fungere helt greit til Diablo 3, men jeg vet ikke stort om dette spillet. Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Recommended Nvidia grafikk i D3 er GTX260 eller bedre. GTS450 er ca nøyaktig samme ytelse som GTX260. Jeg har selv et GTX285, som er vel ca 30% raskere enn GTX260/GTS450, og grafikkortet kjørte uten at vifta spant opp i det hele tatt i betaen på max settings cappet på 60 FPS. Vil tro at D3 skal gå smurt uten for mye støy på et 450 på ganske høye settings. Ellers er vel AMD 7750 i samme ligaen, til samme pris, men bruker vel litt mindre strøm. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 målene på kabinettet ligger på linken til komplett som jeg linket til. 14 cm opp til lokket.. må ikke blande høye og bredde dette er jo et " liggende" kabinett. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 14cm minus hovedkort og spacere, ergo ca. 10-12cm. Det burde være en smal sak å finne et kort som passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå