Gustav34 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei! Jeg driver å prøver meg på Skydrive, og syns det funker bra. Det er imidlertid en ting jeg lurer på: Når man sletter en fil eller mappe i SkyDrive på PCen, så forvinner den fra nettet. Er det en måte å unngå at det man sletter på PC blir slettet på nettet. Hva om man ved en feiltakelse sletter en fil på PC, ja da vil den forsvinne fra backupen på nettet også. Eller er det noe jeg har misforstått her? Hva om PCen kræsjer? Hva om man kjøper ny PC? Må alt da lastes opp på nytt? Og hva om man ønsker å føre over filer til SkyDrive fra to forskjellige PCer? Går det an? Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Alt lagres på nett. det som er tingen med skylagring. samt at man kan dele med andre pcer. Vanligvis slettes det du sletter på pcen men noen nettlagreløsninger har en egen søppelkurv. Lenke til kommentar
Gustav34 Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Hva skjer når jeg en gang i framtiden kjøper ny PC da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Filene slettes jo ikke hver gang du slår av maskinen. Samme skjer vel om den krasjer. 1 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Alle filene som ligger i Skydrive ligger i "skyen". Det vil si at du kan bruke så mange pcer du gidder, og alt vil ligge på alle maskinene. Du kan til og med aksessere filene via internett. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå