TheyStoleMyName Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Heisann, Ser at det går ann å kjøpe facebook aksjer, men har ikke så mye peiling på aksjer ogsånt enda. Lurer på om hvordan synker og stiger facebook aksjen? Er det slik at det kommer ann på hvor mange som er aktive og bruker facebook tjenestene? Eller at hvor mange som kjøper og selger? Og hvordan tjener man på det når prisen er på 38 dollar og går opp til 41 f.eks ? Man betaler jo kurtasje greier? Er det slik at man må betale kurtasje når man selger også? Noen som har en eller annen nettside hvor jeg kan lese og komme meg lett inn i aksjemarkedet? Tusen takk. Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Du finner mye info om akjser og aksjehandel på E24.no Kurtasje betales kun ved kjøp av aksjer, men det blir trukket 28% skatt av gevinst ved salg. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hva er å aksje? Forresten tror jeg ikke det er lurt å kjøpe Facebook-aksjer. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Last ned og les "Aksjer For Alle", så får du svar på det meste du lurer på. http://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Produkter-og-tjenester/Publikasjoner/Aksjer-for-alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå