breiband Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Skal prøve å få skaffet noe RAM, men det rare er at RAMen fungerte knall i en kompis sin PC. Vil kanskje fikses med en BIOS-update som dere sa Edit: Da var nye RAM-brikker bestilt. Valgte spesifikt ett sett som sto som kompatibelt i manualen til hovedkortet for å være på den sikre siden. Fungerer ikke disse brikkene, regner jeg med at hovedkortet er defekt Endret 22. mai 2012 av bossleif Lenke til kommentar
breiband Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Da har jeg fått RAM-brikkene men fortsatt samme problem. Noen som har en teori på hva som har skjedd? Får heller ikke noe bilde på skjermen med GTX 680 installert. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 sikkert HK. men starter vifta på 680 ? Lenke til kommentar
breiband Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Vifta starter ja, alt annet ser ut til å fungere knall, untatt hovedkortet som ikke liker RAM Får tak på et nytt hovedkort nå snart ser et ut som da. Jeg begynner å bli mektig irritert over ASUS-kortet nå, og da jeg ringer support så får jeg bare beskjed om å gå til nettsiden dems som ikke sier noe som helst om mitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå