kvito Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei Jeg har en Philips bluray spiller BDP3200 og en toshiba full HD-tv som er 3år gammel. Det skjer ofte at når jeg spiller av blu ray og dvd, blir lyd og bilde usynkronisert etter hvert i filmen. Dette skjer enda raskere om jeg spoler i filmen eller pauser. Det er ikke snakk om store synkroniseringsfeil, men akkurat nok til at det blir lagt merke til, og blir irritert over. Samme skjer sånn sett med min Playstation 2. Men da kunne dte være opptil flere sekunders forskjell Er det noen som vet hva som kan være løsningen? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hva kommer først, bildet eller lyden? Normalt så kommer dette problemet i fra at du har skrudd på for mye ekstra ting på TVen, og elektronikken greier ikke jobbe fort nok. Når jeg mener ting, så er det interpolering og andre fikse ting som skal gjøre bildet bedre, men som oftest ikke gjør det. Prøv å sett forskjellige ting til off, og se om de hjelper. Lenke til kommentar
kvito Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Prøvde å skru av andre ting som er koblet til, og det fungerte. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå