sinnaelgen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 jeg bruker Winamp til å laste ned og spille av podcaster derfor spør jeg om det er noen av dere som kjenner dette programmet skikkelig god. I den anledning har jeg noen spørsmål : - hvordan få programmet til laste ned podcasten med en gang den legges utt ( mens programmet er i bruk) ? Idag må jeg avslutte og starte det på nytt før "nye" podcaster kommer med. - hvorfor har jeg en mappe i media libary som er merket "downloads" og enn annen merket "podcast directory" med et under område. Før ble podcastene lastet inn i mappen "downloads" nå virker det som de fleste ( ikke alle) havner i under-mappen av "podcast directory". hvorfor skjer dette ? Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Ser ut som du må endre noen instillinger og re-abbonere på podcastene. winamp 55 doesn't download podcast automatically Ok I figured out what the problem is!I added the subscriptions when the default behavior was to not download new podcasts, then I changed the default behavior, but the subscriptions didn't update their settings to the default. So what I had to do was re-add all of the subscriptions and they then picked up the default behavior that I had set up. Viola! They started downloading all by themselves. Not sure if that will help your situation, but it fixed mine. Ellers anbefaler jeg deg å bruke dette gratis-verktøyet: Subscribe And Download New Podcasts With Juice Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 hva er det jeg må endre på ? fiberkanin: din andre link kom ikke skikkelig opp. det er ett eller annet som er feil med denne nettsiden Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 etter en liten undersøkelse så virker det som dagens podcaster blir plaser i podcast directory-subscrition som en liste uten at de er lastet ned. hvis jeg dobbelt klikker på en av podcastene så går det noen sekunder sog så blir den spilt av jeg fikk også en hurtigmeny med der et av valgene var download media Hvis jeg valgte det så ble de podcasten jeg hadde valgt lastet ned i download mappen ( intern i winamp) Nå hadde jeg håpet på at det var nok med "download" mappen men det er det tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 nå får jeg feilmelding med taksten : "Nettsiden på chrome://winamptoolbar sier:" i dialogtittelen og "title is undefined" som tekst hver gang jeg åpner firefox hva slags tull er dette ? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Er det noen som kan fortelle eller gi meg tips hvordan på en enkel ( ikke så vanskelig ) måte kan kontrollere hvilke podcaster som automatisk blir laste ned ? Slik det er nå så blir det en og annen podcast automatisk ned lastet mens resten må jeg manuelt laste ned. her der det podcaster fra programmet "Ekko" på NRK radio og kun den delen som har med vitenskaps stoff å gjøre , eller Ekko viten. Det er alså bare det som heter Ekko Viten jeg vil ha automatisk lastet ned men av enn eller annen grun så er det en podcast fra Ekko ,som jeg ikke er interessert i som blir laste ned . jeg er altså interessert i kontrollere det selv Endret 8. januar 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå