AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei. Jeg har dårlig syn og skal til Tyrkia slutten av Juli. Det jeg lurte på er, tror dere det er trygt å ta laserbehandling på øyet i Tyrkia? Folk sier det er Tyrkias største øye "sykehus" og at det er minimal sjanse for å skade øynene til folk, men er det sant? Er 15 år, så det er vel ikke farlig for meg å gjøre der? http://en.dunyagoz.com/turkish/antalya.html Det er der jeg har tenkt å ta laserbehandling. Anonym poster: 6263783ad3f1889180a4105a8f1a0698 Jeg mente at jeg var 14 Anonym poster: 6263783ad3f1889180a4105a8f1a0698 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Dine foreldre har naturligvis samtykke til dette. Alt går sikkert bra, som det gjør for de aller fleste. Resultatet vil du helt sikkert bli fornøyd med. Det er dog en bakside på alle medaljer. Det dine foreldre må vite, er mulige bivirkninger. De bør også finne ut hva som skjer hvis noe går feil, som at det ikke gis økonomisk erstatting for feilbehandling. Men jeg antar at de allerede er klar over dette. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Det er trygt, de bruker samme metodene og utstyr som i Norge. Det eneste "problemet" er at du har lite med rettigheter i forhold til erstattning, men siden Tyrkia er nesten med i EU skal det være fult mulig å få erstattning for eventuel feilbehandling. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Synet skal vel gjerne ha vært stabilt en stund før man tar laserbehandling, husk på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå