desverre Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg er litt i tvil, skal jeg vekge galaxy note eller III? til mitt bruk der jeg bruker mye nettleser/mail/musikk og litt office så er vell .Note den jeg trenger? Men siden jeg no har samsung galaxy s og den er helt ubeskrivelig TREG så er da spørmålet blir note treg ved mye bruk? og vil da galaxy III isåfall bli et bedre valg? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg kjøpte Noten for noen dager siden og har sjelden vært så fornøyd med en telefon. Jeg er ekstremt mye på nett og leser og skriver mye dokumenter med den. Skermen er helt fantastisk. Forøvrig så oppleves ikke telefonen som treig i det hele tatt. Den er rask og fin. Til info så laster jeg ikke ned rått og røti av suspekte applikasjoner, men er litt selektiv og finner de beste til mitt bruk, noe som er med og hjelper på stabilitet og hurtighet. Jeg hadde SGS som jeg roota, flasha og overøste med lagfixes for å bli kvitt de tilbakevendene kunstpausene. På noten har jeg ikke følt behov for dette i det hele tatt. Kjører stock:) Ikke la deg lure helt av hardware-racet. Denne to-kjernern holder i lange baner. Jeg ble også o errasket over hvor komplett telefonen synes å være. Den er dyr, men rettferdiggjør prisen mener jeg. Den er over gjennomsnittet på alt. Talekvalitet, netthastighet, batterikapasitet osv. Har du tid så venter du til du kan teste sg3 i butikk, men ikke la antall prosessorkjerner bestemme valget alene. Noten blir hos meg selv om sg3 skulle få et par ekstra K poeng i quadrant eller lignende ytelsestester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå