Skog Skrike Blod Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei! Noen som kan uttale seg om videokvaliteten på diverse vanntette kompaktkameraer, sammenlignet med Gopro Hero 2? Tenker da på: Pentax Optio WG-2 Panasonic Lumix DMC FT-4 Nikon Coolpix AW100 Morten Aldal Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) GoPro skal ha god videokvalitet så vidt jeg vet (også en fordel med høy oppdateringsfrekvens). Men om versjon 2 er bedre enn de du nevner vet jeg ikke. V. 3 har ihvertfall mye skarpere bilde enn v. 2. En annen ting som er greit å vite om er at det har vært en del trøbbel med de kameraene, mulig mye av dette er fikset. Jeg har selv prøvd å leite opp alternativ til GoPro med bedre bildekvalitet og >= oppdateringsfrekvens (også dyrere), uten hell. Endret 20. oktober 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 De er ikke direkte sammenlignbare siden GoPro er ultravidvinkel og gir et helt annet inntrykk. GoPro er generelt skarpere og gir bedre resultat enn de kameraene du lister. Husk at Hero 2 ikke kan filme skikkelig under vann med standard hus siden bildet blir ute av fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå