håvckinator Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Skal kjøpe meg Beats by Dr Dre, men fungerer hodetelefonene uten batterier, hvis man bruker ledning. Er batteriene bare for å drive forsterkeren? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Skal kjøpe meg Beats by Dr Dre, men fungerer hodetelefonene uten batterier, hvis man bruker ledning. Er batteriene bare for å drive forsterkeren? De fleste hodetelefoner med batteri bruker batteriene til noe som heter aktiv støydemping. Vet ikke om Beats by Dr Dre har aktiv støydemping. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Angrer på at jeg kjøpte beats by dr dre, ikke kjøp dem, kjøp heller noe bra noe. 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Angrer på at jeg kjøpte beats by dr dre, ikke kjøp dem, kjøp heller noe bra noe. Da vet vell du om du må ha batterier dem for at de skal funke?. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Det er jo ikke slik at Beats by Dre kun har ett produkt, da. Beats by Dre Studio bruker, ut i fra det jeg kan se, batterier til både en innebygget forsterker og støydemping. Om de fungerer uten batterier vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Angrer på at jeg kjøpte beats by dr dre, ikke kjøp dem, kjøp heller noe bra noe. Da vet vell du om du må ha batterier dem for at de skal funke?. Lyden er ikke så bra som man skal ha det til. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Beats er litt som Apple produkter. Overpriced as fuck og midend kvalitetsmessig. Du får mye mer for pengene hvis du velger et annet produkt som f.eks Sennheiser eller Denon. Men hey hvis du er en person som sitter med briller uten styrke og med Macbooken din på en cafè, helst Starbucks er Beats perfekt for deg. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Beats Studio trenger ihvertfall batteri for å fungere. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hvis du vil ha store og støydempende kan jo prøve ut PSB M4U-2 eller Klipsch Mode M40 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå