NanoxD Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg lurer fælt på hvordan man kan redigere i After Effects at man blir "groggy" etter at noen feks slår deg, at man blunker og det er litt blury kameraet svinger litt og får en sånn lyd som er typisk på film når man er groggy. og som man ser i noen filmer så har de en spessiel lyd når de feks blir slått, eller noe exploderer men den visuelle effekten er viktigst. hadde trenge noen triks og tips til dette eller en tutorial er også fint men tips av noe slag er fint. takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Kan du komme med døme på den "groggy" effecten du snakker om, eventuelt utdjupe meir visuelt kva du ynskjer skal skje, har litt vansker for å sjå det fore meg etter bare beskrivelsen du har nå. Lenke til kommentar
NanoxD Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Kan du komme med døme på den "groggy" effecten du snakker om, eventuelt utdjupe meir visuelt kva du ynskjer skal skje, har litt vansker for å sjå det fore meg etter bare beskrivelsen du har nå. kan da prøve Hvis noen blir slått som man kan se i filmer så blir de "groggy" det blir litt tåkete, man blunker og åpner øynene gjentatte ganger og når øynene er åpne så er det blury, og fader in og ut hver gang man blunker. skal prøve å finne noe som kan ligne, scenen jeg skal ha er, at etter en liten sloss scene så blir jeg slått i hode, og jeg ser litt opp mot personen som slo mens jeg blunker men synet er tåkete, det er litt rystet etter slaget enda, og hver gang jeg blunker blir det svart, og jeg ser personen som slo kommer nærmere og nærmere og tar et siste blunk og ser at personen er borte, jeg snur med og da kommer slaget mot meg og alt slokner. men jeg skal prøve å finne noe som ligner på det jeg ønsker men har ikke funnet noe enda. Endret 19. mai 2012 av NanoxD Lenke til kommentar
NanoxD Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Kan du komme med døme på den "groggy" effecten du snakker om, eventuelt utdjupe meir visuelt kva du ynskjer skal skje, har litt vansker for å sjå det fore meg etter bare beskrivelsen du har nå. kan da prøve Hvis noen blir slått som man kan se i filmer så blir de "groggy" det blir litt tåkete, man blunker og åpner øynene gjentatte ganger og når øynene er åpne så er det blury, og fader in og ut hver gang man blunker. skal prøve å finne noe som kan ligne, scenen jeg skal ha er, at etter en liten sloss scene så blir jeg slått i hode, og jeg ser litt opp mot personen som slo mens jeg blunker men synet er tåkete, det er litt rystet etter slaget enda, og hver gang jeg blunker blir det svart, og jeg ser personen som slo kommer nærmere og nærmere og tar et siste blunk og ser at personen er borte, jeg snur med og da kommer slaget mot meg og alt slokner. men jeg skal prøve å finne noe som ligner på det jeg ønsker men har ikke funnet noe enda. PS: jeg er dårlig til å forklare -_- Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Du mener fra den utslåtte person perspektiv/synsinntrykk i egne øyner. Endret 19. mai 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Shake: Blur: Den effecten som gjør at det føles ut som at du nesten har mistet hørselen etter en eksplosjon: Hvis du vil ha med ringelyden i ørene så er det en ferdig ringelyd her: Endret 19. mai 2012 av Bjoolz Lenke til kommentar
NanoxD Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Du mener fra den utslåtte person perspektiv/synsinntrykk i egne øyner. helt riktig vi ser ifra den utslåtte personen syn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå