Kakeshoma Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 http://www.bistudio....rs-world-war-ii About Iron Front Liberation 1944 Iron Front: Liberation 1944 is based on ARMA 2 technology. It offers authentic environments, weapons & vehicles and is accompanied by two campaigns as well as a huge range of single player and multiplayer missions. Experience the deciding battles of the summer offensive of 1944 as either the Germans or the Red Army. Starting out as a simple soldier on whichever side you choose, you will experience nerve-wracking, tactical combat – always caught between the orders from your commanding officers, and the reality of battlefield warfare. Over the course of the story, both protagonists will be promoted to command tanks and even fighter planes in addition to their own troops. Southern Poland is the setting, where the hostile armies will clash with the latest weapons from that period. The German objective is clear – consolidate and regroup the remaining troops, stop the Red Army’s advance at all cost, or at least slow it down. As a Red Army soldier, the task is less complex, but no less challenging: Break the resistance to enable an attack on Germany. Iron Front Liberation 1944 will offer: Large-scale battles involving infantry, tanks and planes that re-enact a realistic development of the summer offensive of 1944 Over 40 vehicles and planes, including the Königstiger, the Katyusha, the Focke-Wulf Fw-190 and the notorious Stuka Huge arsenal of authentic weapons, such as the Mauser Karabiner, the MP 40 and grenades, mines, etc. Tactical combat and commanding of troops and vehicles for a realistic “in the thick of it” feeling Advanced game systems, such as realistic damage models for tanks, destructible environment, hitching and unhitching artillery, etc. German and Russian campaign across eight missions, against an authentic backdrop Varied mission objectives and a thrilling story covering the final months of the war Extensive multiplayer capabilities, with cooperative and PvP battles Editor for creating your own missions Iron Front is scheduled for release exclusively for PC on May 25th 2012. Forhåndsbestill: https://store.bistudio.com/iron-front Andre som gleder seg? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvorfor har jeg ikke hørt om dette før? Dette kommer til å bli så fantastisk! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Blitt lagt ut på Steam nå, men ikke tilgjengelig for kjøp enda. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvorfor har jeg ikke hørt om dette før? Dette kommer til å bli så fantastisk! Er vel bare bra det, ingen ventetid . Virker veldig bra, og må nok testes en gang i juli. Akkurat nå er jeg såpass blakk at jeg ikke har råd til å kjøpe et nytt spill. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Ready for download Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Håper de fikser MP fra ARMA II, jeg prøvde ARMA II MP for første gang i kveld, og det var en forvirrende og irriterende opplevelse, masse lag, masse bugs, ikke noe forklaringer, masse random disconects og kicks. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Prøv norske servere, eller spør i ArmA 2-tråden. Får ikke testet før søndag... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Mitt første inntrykk er at dette spillet har de samme problemene som ArmA II, om ikke mange flere. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Noen fler som har prøvd det? Leste noe om at de har sluppet en patch som skulle fikse mange bugs, men kanskje mange igjen..? 10% på steam nå, vurderer å handle Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Har kjøpt det via Steam, men uten dedikerte servere blir flerspillerdelen plaget av dårlige servere. Har forsøkt meg på et par servere, og det lille jeg fikk spilt var artig. Veldig typisk ArmA 2-motoren, både med grensesnitt og gameplay (med WW2-tema). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Finn ikkje nokre omtalar, er dette bra nok til at eg burde kjøpe det før neste lønning? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Review PCGames.de: http://www.pcgames.de/Iron-Front-Liberation-1944-PC-236843/Tests/Iron-Front-Liberation-1944-im-Test-Kein-Arma-2-im-Zweiten-Weltkrieg-Das-Schlachtfeld-wird-zum-Spielspass-Grab-885210/ Score 52/100 Endret 28. mai 2012 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som har fått testet dette enda? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nei, men sitter og leser på forumet til BIS, og dette har åpenbart mer bugs enn nyeste patch til ArmA II. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Spilte en veldig kort runde i stad. Greit nok, men veldig få servere... Var på en dogfight server i går, det var ganske fett. Er nok morsomt om man spiller med andre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Dette er det mest bugga spillet siden Gothic 2. Etter endte førsøk greide jeg å spille ET Mission, vanligvis krasher spillet før missionet er ferdig. Men jeg har allerde oppdaget to kule ting. 1 Natt effektene er drit råe, for at spillet ikke skal bli helt umulig om natta, er det et hakk lysere enn det kanskje var i virkligheten, men det de har gjort er å fjerne alle fager når det er natt, så det er som å se på en en velidg mørk svart hvit film, du vet natta i Longest day, hvordan det er mørkt og svart hvit, på en måte sånn bare litt mørkere, og når tiden gikk og sola kom opp begynnte farger å komme tilbake. 2. Granater er fuckings nasty, mye værre enn noe annet spill, fordi dem har ekte splinter, du vet granatene i M&B napoleonics, hvordan når howitzers skyter på deg og granantene ekplsoderer og splinet er flyr rundt deg, sånn er det her, bare i sted for 3-6 splinter er det 50-100 av dem, det er ektremt random om de dreper eller ikke, jeg så en av mine egen løpe over en granat når den ekplodere, han ble skadet men døde ikke, mens en annen som var kanskje 15 meter unna fikk en splint i ansiktet og døde, dette gjør at du rekker aldri løpe fra en granat, så det meste du kan gjøre er å snu ryggen til den, og kaste deg på maven, og håpe splintene går over hode ditt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå