SimonHL Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg endte med å kjøpe dette. Kingston-brikkene får hovedkortet til å se bedre ut, men får se om jeg bytter de ut med noen beige corsair hvis jeg finner det senere. Ting som ikke kom på lista: 7x Thermalright TY-140 1x Artic silver Articclean set 1x Artic silver kjølepasta 1x Viftefilter 1x Antistatbånd (Bestilte det sorte kabinettet, selv om det er hvit på listen) Det endte på 21849,31 kr Endret 4. juni 2012 av SimonHL Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tror det der blir meget bra! Gratulerer med nytt og godt PC-kjøp Lenke til kommentar
SimonHL Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Takk takk Til andre som ser denne tråden, så må jeg bare informere om at thermalright-viftene som følger med Shaman og Archon ikke er beige. De er vel nærmere en slags lys militærgrønn. TY-140 viftene jeg bestilte til kabinettet er mørk beige som man ser på bildet. Endret 6. juni 2012 av SimonHL Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Last opp et bilde og to av riggen når du har satt den sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå