Eirik---- Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei. jeg kjøpte nylig en nzxt fan controller (http://www.dustinhome.no/product/5010197794/nzxt-sentry-lx-aluminium-dual-bay-fan-controller/#intcmp=searchProvider_dacsa) når jeg startet pcen så funket den helt bra helt til jeg så det røykte opp fra den. når jeg tok den ut så så jeg at en av kablene inni var det lim på og det var limen som smeltet og skapte røyken. er det normalt skal jeg bare vente eller er dette en produkt feil? Lenke til kommentar
process Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Røyk fra hardware er sjeldent bra og ikke noe som skal skje under normal drift. Jeg ville forsøkt å få byttet denne. Hva var varmekilden? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Det er sannsynligvis en kortslutning som får en ledning til å bli varm. Enten en feil internt i kontrolleren eller feil på tilkobling. Lenke til kommentar
Eirik---- Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Det er sannsynligvis en kortslutning som får en ledning til å bli varm. Enten en feil internt i kontrolleren eller feil på tilkobling. dvs jeg må levere den inn ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvis det var en feil på produktet så kan du reklamere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå