Blu-Boss Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Kjøpte en pc fra acer som var kraftig redusert i pris. Det jeg lurer på er den remote kontroll greia som settes ned ved tastatur og som også virker som muse peker........skjønner ikke helt poenget med den? Samme med fingeravtrykk muligheten.....hva F skal jeg bruke den til? :/ Mitt inntrykk er jo mere avansert/muligheter desto større sjanse for feil/reklamasjon........ Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Fingeravtrykkleseren bruker man til å logge seg inn med som alternativ til passord. Kan også brukes i andre sammehenger hvor man har innlogging. Fryktelig greit å bare dra en av fingrene når man logger seg på. Jeg har brukt det siden 2007 på mine bærbare - og det fungerer aldeles utmerket. Teknologien er svært robust. Fjernkontrollen er vel til å kunne fjernstyre PC-en f.eks når man bruker den til å spille av filmer på TV eller musikk, samt ved presentasjoner (fungerer da som trådløs mus). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå