Tesio Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei, En gammel venn av meg skal ta opp en skriftlig matte eksamen neste uke, siden han mangler vitnemål til videre studier. Dessverre er ikke matte hans sterkeste side, og har spurt meg om hjelp. Det eneste jeg trenger å gjøre er å stå. Han sier at jeg ligner veldig på han, men jeg mener at det ikke stemmer. Tenker at jeg skal møte han, og sjekke leggen hans. Men ja, han har lovet meg litt penger hvis jeg gjør det. Det jeg lurer på, hva vil skje hvis jeg blir tatt? Jeg har aldri tatt opp en eksamen før, og derfor usikker på hvordan dette fungerer. Jeg antar at jeg må vise legitimasjon før jeg tar eksamen. Men hva vil skje om de sier at jeg ikke ligner på han personen på bildet? Hva skjer hvis jeg blir tatt? Politianmeldelse? 1 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) det er straffbart å jukse på eksamen. http://www.ung.no/oss/kriminalitet/5020.html Endret 18. mai 2012 av m0ffe Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 I tillegg er det vel dokumentforfalskning(?) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.7110228 Lenke til kommentar
Tesio Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg googlet litt og fant begge de trådene, men så fant jeg noen lenker hvor folk hadde sagt at de hadde gjort dette før. Og de fleste lenkene var om muntlig eksamen.. Tror jeg sier nei, selv om pengesummen frister så har jeg en jobb Sånne risikoer vil jeg helst ikke ta! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Er virkelig ikke verdt risikoen. Kompisen din bør heller skjerpe seg, ta frem matteboka, og øve. Eventuelt finne en kar som er dum nok til å ta risikoen. Endret 18. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Eventuelt finne en kar som er dum nok til å ta risikoen. Smart, .... finne en aspirant til Tangerudbakken - la vedkommende ta eksamen for seg, og vips så satt man i kassa på RIMI. Helt knæsj, og veldig smart ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå