S-r-ex Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Etter å ha fylt ut skjema på MS sin hardware-service, ba de meg kontakte den norske divisjonen, som ikke kunne hjelpe med HW. Problemet er at jeg presterte å sparke dongelen ut av USB-porten, og dermed knerte den. Maskinen reagerer tidvis på at den settes inn, men kommer som det meste opp som "unknown device" i device manager. Så nå trenger jeg en ny dongle, helst det siden musen i seg selv fungerer helt fint. Så er det noen som vet hvor jeg kan forhøre meg for å få tak i en ny dongle? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Har ikke sett noe slikt selges løst, nytt. Hvis du er heldig, så kan du finne en brukt på QXL, Finn eller eBay. Om det lønner seg, er en annen sak. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Mener å ha hatt noen slike. Skal sjekke returkassa kjapt, når jeg er tilbake på åstedet neste uke. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Nå er det vel å merke ikke intellimousen, men den med bluetrack-greiene som bare heter Explorer Mouse hvor dongelen passer inn i bunnen av musa. Kjempefint hvis Rulle finner noe, er en liten greie som er skrå på bakenden. Endret 20. mai 2012 av S-r-ex Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg er litt skrotnisse, så når jeg kaster ting havner gjerne kabler og dongler i skuffa. Fant ms-dongler for wireless optical desktop og for intellimouse explorer. Den er dog ikke skrå noen steder, men ser slik ut Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Er nok ikke den. Finner ikke noe bra bilde, dette er vel det beste: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå