pmiddy Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei, Noen her som har prøvd å rulle ut nvidia drivere via en collection og fått det til? Jeg greier det ikke :/ Lenke til kommentar
m-sandbu Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Joda har fått det til, hvilken versjon av cm bruker du ? Å hvordan er scriptet som kjøres ? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Det vi gjør er å rulle ut programvare/drivere via advertisements i collections. Jeg har ikke parameterne vi brukte i hodet, i og med at jeg la denne oppgaven på is, men det hadde vært kult å lært hvordan man gjorde det. Console er 3.0 MC er 4.0 Kan vel også legge til at jeg er lærling Endret 4. juni 2012 av pmiddy Lenke til kommentar
LabelPrint3r Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har ikke kjennskap til sccm, men et søk på nettet ga meg denne: http://www.windows-noob.com/forums/index.php?/topic/2428-how-to-create-a-driver-package/ Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Driver packages er for Driver pakker/filer (.cab) (?) Nvidia driver er en .exe, derfor jeg prøvde å rulle ut via software installation. Correct me if i am wrong, er bare lærling. Endret 5. juni 2012 av pmiddy Lenke til kommentar
LabelPrint3r Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) http://community.spiceworks.com/how_to/show/2397 Endret 5. juni 2012 av RuZleBiFf1 Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Joa, vet hvordan jeg ruller ut software. Er bare at Nvidia er litt vrange. Det følger med en tekst fil som forklarer hvilke parametere du kan bruke med denne fila, men får ikke brukt disse til å installere dette på klient maskiner. Om jeg husker rett, får jeg det til om jeg kjører .exe filen med de samme parameterne lokalt på maskina. Har vært på lærlingsplassen min i 1 år nå, så software installasjon osv. er i boks. Lenke til kommentar
Leus Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vet ikke om du bruker samme driver som meg, men her er det jeg bruker: setup.exe -h"1600" -v"900" -n -s 1600 og 900 er da oppløsningen. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Dette rulles ut via en collection i SCCM? Bruker så og si samme parametere om man ser bort i fra oppløsningen. Lenke til kommentar
Leus Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bruker desverre ikke SCCM, så vet ikke hvordan det blir der. Men et alternativ kan vel være å lage en batch (cmd) fil og bare legge det inn der: @echo off title Installer echo Installing Nvidia driver %~dp0setup.exe -h"1600" -v"900" -n -s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå