Or|0N Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg snubla over dette produktet på komplett.no http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...17&GrpID=9&s=sr noen som har peil på hva som er spesiellt med dem? har dem bedre ytelse enn andre minnemoduler fra TwinMOS? Ser jo bra ut med CL2 og sånt, men veit noen noe om andre timings på dem? det er jo et litt billigere alternativ til Corsair XMS3200LL... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg skal nå igang med test av disse, regner med at res er klar i morgen kveld eller på lørdag. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 The Wafer-Level Chip-Scale Package (WLCSP) is a type of CSP which enables the integrated circuit (IC) to be attached to the printed-circuit board face-down, with the chip's pads connecting to the PC board's pads through individual solder balls without needing any underfill material. This technology differs from other ball-grid array, leaded, and laminate based CSP¡¦s because there are no bond wires or interposer connections. There are many advantages of the WLCSP. 1. The IC-to-PC board inductance is minimized. 2. Reduction in package size and manufacturing cycle time and enhanced thermal conduction characteristics. 3. Better Electrical Performance, and Low Temperature operation ( No-Heat-Chip ). 4. Hi-Speed and small size. Ellers råder jeg deg til å følge snekkern`s ramtest her på forumet. Han får/har twister inne til test nå. DrErling Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 fint at du er raskt ute denna testen kommer til å ligge på hardware.no eller? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 [OffTopic]Jeg er kjapp å trykke post reply, men desto tregere å poste replyen [/OffTopic] Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 [OffTopic]Jeg er kjapp å trykke post reply, men desto tregere å poste replyen [/OffTopic] heh, var ikke det jeg mente.. jeg mente at snekker'n var raskt ute med test av ram'en. Så ikke ditt innlegg før jeg hadde posta mitt siste innlegg. men takk for det, det hjalp! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 [OffTopic]Jeg er kjapp å trykke post reply, men desto tregere å poste replyen [/OffTopic] heh, var ikke det jeg mente.. jeg mente at snekker'n var raskt ute med test av ram'en. Så ikke ditt innlegg før jeg hadde posta mitt siste innlegg. men takk for det, det hjalp! Her blir det visst bare misforståelser :wink: Det var til Snekkern`s raske post jeg kommenterte... nattinatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå