Gå til innhold

Half-Life 2 er ikke utsatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What are the system requirements and what is the recommended system?

The required is 700 mhz, 128 MB RAM, and a video card with 32 MB's of video memory. The recommended would be somewhere around 1.5 ghz, 512 MB RAM, and a Radeon 9800 Pro.

(top)

ville ikke ha spilt hl 2 med mindre jeg hadde xp 2000-2500 og ati 9600pro

eller ati 9800(ge-force fx5800-5900 serien)

100 000 eksemplarer,jeg trenge bare et eksemplar.. :D

Lenke til kommentar

Ikke f... om jeg venter på retail, uanz hvor morsomt det er å ha enda en pappeske som tar opp plass i det allerede altfor lille rommet mitt!

Seriøst, kjøper du spillet for å spille det eller for å ha noe å vise til vennene dine?

Litt kjipt er det jo om du bor på den ytterste øde ø eller langt inni gokk og har dialup og ingen venner som har bredbånd. Da skal jeg heller forstå deg.. :wink:

Lenke til kommentar

er nok mange som er overbevist om at vi ikke ser noe til spillet på ei stund til...

GameSpot's latest GameSpotting touches on the Half-Life 2 delay:

Returning to the actual release date, I think the more likely explanation is that the secrecy and controversy is manufactured. Let's face it--you are going to buy Half-Life 2. No matter what happens, Valve and Vivendi know they aren't going to alienate fans. In fact, Vivendi is no stranger to loyal fans who patiently wait out release dates. Warcraft III sold lots and lots of copies despite delays. Their main goal now is to attract customers who aren't quite sure about the game. What's a great form of marketing? Why, word of mouth. Look at any forum. Half-Life 2 is like every other topic. These people unwittingly become free marketing tools for Vivendi. By not announcing a definitive release date, threads everywhere ask questions and draw in readers. It sounds like a sure plan to me. I guess I'll have to join the ranks and post more threads about how Gabe said this and Gabe said that.

Lenke til kommentar
Ikke f... om jeg venter på retail, uanz hvor morsomt det er å ha enda en pappeske som tar opp plass i det allerede altfor lille rommet mitt!

Seriøst, kjøper du spillet for å spille det eller for å ha noe å vise til vennene dine?

Tydeligvis noen som aldri har kjøpt et eneste spill her. Da hadde du kanskje fått med deg at 99% av alle spill ikke kommer i store pappesker lenger. For å si det sånn, folk som alltid har downloadet warez-versjonen gir seff blanke i om det havner i butikken eller ikke, det er vel ikke noen bombe...

:roll:

Lenke til kommentar

Tydeligvis noen som aldri har kjøpt et eneste spill her. Da hadde du kanskje fått med deg at 99% av alle spill ikke kommer i store pappesker lenger. For å si det sånn, folk som alltid har downloadet warez-versjonen gir seff blanke i om det havner i butikken eller ikke, det er vel ikke noen bombe...

:roll:

Siste spillet jeg kjøpte kom i et dvd-cover. Ok greit, disse tar ikke så mye plass som de konvensjonelle pappeskene, men likevel. Mine hyller er nokså fulle.

Kjøper bare spill hvis det går an å spille dem online, det å bruke 500 kroner på et spill som er spilt rundt på et par timer er bare tull, synes nå iallefall jeg.

Dessuten har jeg kjøpt mye av det som Valve har gitt ut. Half-Life, Opposing Force, Blue Shift. Blue Shift var kanskje bare singleplayer, men når det gjelder Valve, så er prinsippet mitt å betale for spillene deres, rett og slett fordi de lager kvalitetsspill.

Så ikke sleng den der warez-leksa i trynet på meg!

Lenke til kommentar

Half-Life 2 Delay Officially 100% Confirmed 56 Comments

9/23/2003 21:12 PST | Half-Life 2 | by Fragmaster

Here's the bad news from Valve's Doug Lombardi:

The previously announced September 30th release date for Half-Life 2 is being pushed back. We are currently targeting a holiday release, but do not have a specific "in-store" date to share at this time. We will release that information as soon as we have confirmed a new date.

We're very glad all this release date nonsense is over with and think Valve should have confirmed this earlier.

Kjipern at de venter helt til uka før release med å si at det er utsatt, helvetes markedstriks!

Lenke til kommentar
Half-Life 2 Delay Officially 100% Confirmed 56 Comments

9/23/2003 21:12 PST | Half-Life 2 | by Fragmaster

Here's the bad news from Valve's Doug Lombardi:

The previously announced September 30th release date for Half-Life 2 is being pushed back. We are currently targeting a holiday release, but do not have a specific "in-store" date to share at this time. We will release that information as soon as we have confirmed a new date.

We're very glad all this release date nonsense is over with and think Valve should have confirmed this earlier.

Kjipern at de venter helt til uka før release med å si at det er utsatt, sørens markedstriks!

leste om det nettopp! veldig synd!
Lenke til kommentar
Today Valve's Greg Coomber insisted Half-Life 2 will hit the shelves on September 30th as planned' date=' despite a large number of rumors and false announcements saying that the game will slip.

Speaking at ECTS this morning, Coomber stated "it'll be tight, but Half-Life 2 is still on for a September 30th ship". Sadly Valve?s presentation at ECTS was the same as the one shown at E3 earlier this year. Look forward to a few more of the E3 videos coming through Steam soon.

www.halflife2.net

:woot:

Siste nyhetene er at det ikke er fastsatt noen lanseringsdato. :cry:

sitat:The previously announced September 30th release date for Half-Life 2 is being pushed back. We are currently targeting a holiday release, but do not have a specific "in-store" date to share at this time. We will release that information as soon as we have confirmed a new date."

Men dere kan trøste dere med at det kommer til å ligge under juletreet...

Fårhåpentligvis! hohohohoho

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...