rivaldo Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53137 har noen lest dette?? 3 forskjellige varianter av HL2. 1 med bare singel player, 1 med singel pluss multiplayer og støtte for mods og 1 med medlemsavgift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 hvis vivendi som er utgiveren velger å bable om at spillet er utsatt mens valve som lager spillet hardnakket sier at datoen ikke er endret så vet jeg nå hvem jeg stoler på.. gjentatte ganger er det blitt bevist at utgivere helst burde holde kjeft om ting de ikke har noe med. ehem, tror du har misforstått litt. Utgiveren har ALT å si for når spillet kommer ut. Vivendi har kjøpt utgiver-rettighetene til HL2. Valve har ingenting med utgivelsen å gjøre. Om Valve er ferdig med HL2 idag har dette absolutt ingeting å si dersom Vivendi bestemmer seg for å vente med å utgi spillet. I ytterste tilfellet kan man si at hvis Vivendi ønsker det, kan de trolig vente i flere år med å utgi spillet. Til Valve og alle andres store ergelse... valve kan gjøre det 3drealms og broussard truet take 2 med..å dumpe dem. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 valve kan gjøre det 3drealms og broussard truet take 2 med..å dumpe dem. De står selvsagt fritt til å bytte utgiver for fremtidige prosjekt(avhengig av hva slags kontrakt de allerede har skrevet dog) og prøve å presse Vivendi på den måten. Men det siste ordet for HL2 har de som sitter på utgivelsesrettighetene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 valve kan gjøre det 3drealms og broussard truet take 2 med..å dumpe dem. De står selvsagt fritt til å bytte utgiver for fremtidige prosjekt(avhengig av hva slags kontrakt de allerede har skrevet dog) og prøve å presse Vivendi på den måten. Men det siste ordet for HL2 har de som sitter på utgivelsesrettighetene. take 2 interactive er 3drealms utgiver og skal gi ut dnf (når den tid kommer) broussard truet med å bytte utgiver for dnf hvis ikke take 2 skjerpet seg med sine uttalelser, regner med valve kan gjøre det samme. men uansett, utgiver vet ikke stort om den sannsynlige datoen, de får vel oppdateringer angående tidsskjemaet til utvikler, det at valve står og sier 30 sept mens vivendi mener det er uti november er jo litt interessant.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg frykter det verste nå... ser mange sider bl a gamereactor som melder om at det er utsatt til 14.11 det virker som det faktisk er et faktum gutta. selv om jeg har lest intervjuet fra ECTS bl. a så tror jeg alikevel det kanskje er utsatt... huff.. skuffendes.. da kunne de ventet med å gi en bestemt dato da hvis de ikke var sikre på at de fikk gitt det ut da. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg ser ikke helt grunnen til at Vivendi skal drøye med utgivelsen. Doom3 er blitt utsatt til 2004 og HL2 er en sannsynlig grunn for det. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 når selveste gabe sier når spillet kommer ut så tror jeg på det! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 http://www.warp2search.net/modules.php?nam...ticle&sid=14313 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 #¤"¤¤&$#"@!! dette forbanna rotet får meg rett og slett til å tenke på å IKKE kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Peedee Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 #¤"¤¤&$#"@!! dette forbanna rotet får meg rett og slett til å tenke på å IKKE kjøpe spillet. Tror deg ikke. :wink: Peedee Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Er helt sikker på at det blir noe bla bla bla og noe lalala og litt tatata så hl2 kommer nok i butikkene like før 2006 Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ikke broussard, men Blizzard!! --- nobs altså! Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 så lenge valve sier 30 sept, så stoler jeg på det. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 så lenge valve sier 30 sept, så stoler jeg på det. riktig! tror på ingen release dateoer som er kommet bortsett fra 30 sept. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har det kommet noe nytt innenfor saken ? .. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Siden det ikke har kommet en melding om at det er i trykken, så kommer det hvertfall ikke 30. september. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Siden det ikke har kommet en melding om at det er i trykken, så kommer det hvertfall ikke 30. september. Men som en del folk har sagt før; det er MEGET mulig at Valve vil bruke 30.9 som en massiv markedsførings dag for Steam, og at man kan laste ned spillet først! Det vil jo gi utviklerne minst et par uker ekstra i og med at spillet ikke må trykkes... Athelas Lenke til kommentar
Valgraph Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Vet ikke hvem eg skal tro på, men alle plasser eg har sett der d går ann å forhånds bestille HL2 står d 1411. Men er ikke sikkert nettbutikkene er oppdaterte. Håper på 3010 seff.. Virker som om mange Mod også er så og si ferdige, siden mange har lagt Moddene nesten ferdig på HL(1) motoren og bare overfører alt til HL2 motoren.. Hørt rykter om CS2. Må bli bra.. Men skal ikke hete CS visst. Men er bare rykter. Sven-coop er også m å hjelper til på multiplayer delen.. blir fett.. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Leste akkuratt på warp2search .... les denne http://www.halflife2.net/forums/showthread...40&pagenumber=1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Spurte på EB games forrige Fredag og de sa at de ville få spillet 7.Nov... Men ikke f.. om jeg skal ha noe steamdritt nei. Jeg skal hvertfall vente på retail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå