Gå til innhold

Half-Life 2 er ikke utsatt

Anbefalte innlegg

http://eurogamer.net/article.php?article_id=53027

annen side som sier det samme

Det er strengt tatt nettopp den siden som kom med 'nyheten' da... www.halflife2.net har bare postet en link til eurogamer.net sin artikkel.

jeg vet at det var eurogamer.net som først kom med nyheten, tenkte jeg skulle berre tipse om den beste half-life 2 siden i samme slengen som nyheten :), dere må sjekke ut forumet på dennne siden, spesielt denne tråden, som inneholder mye spennende informasjon om spillet som du ikke finner noen anna plass :wink:

http://www.halflife2.net/forums/showthread...p?threadid=1298

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja dette var good news.

Men litt of-topic, har noen hørt noe om Duke Nukem Forever eller hva det heter ?

spillet lever opp til tittelen iallefall, det tar "forever" før det kommer ut. var ikke den første offisiele datoen for utgivelse i 97 engang? de har no bytta motor til spillet tre ganger eller no. er ikke rart det blir utsatt hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
At du ikke hører noe nyheter om spill, betyr som regel at utviklerne ikke har noe å vise frem. Har ikke hørt noe fra Duke på 1 år :p .

dette er noe av det mest idiotiske jeg noengang har hørt..

så det at vi ikke har hørt noe om hl2 før nå betyr at de ikke har hatt noe å vise frem siden de begynte med arbeidet ?

de fleste utviklerne er enig om en ting, det lureste de kan gjøre er å holde kjeft om spillet helt til de har en dato for nårtid spillet havner i hyllene.broussard som er head of 3drealms påpeker hele tiden at han legger opp til en 3måneders hype periode, slik at når de først begynner å gi ut noe dnf info så er det fordi spillet er klart. (de dreit på draget når de slapp e3 videoen(e)..)

men ta det helt med ro angående dnf, det kommer ikke før 2005.

mark my words, dnf er en 2005 tittel.

tidligst Q2 2004, mest sannsynlig ved juletider 2004 eller rundt overgangen til 2005.

Lenke til kommentar
At du ikke hører noe nyheter om spill, betyr som regel at utviklerne ikke har noe å vise frem. Har ikke hørt noe fra Duke på 1 år :p .

så det at vi ikke har hørt noe om hl2 før nå betyr at de ikke har hatt noe å vise frem siden de begynte med arbeidet ?

de fleste utviklerne er enig om en ting, det lureste de kan gjøre er å holde kjeft om spillet helt til de har en dato for nårtid spillet havner i hyllene.broussard som er head of 3drealms påpeker hele tiden at han legger opp til en 3måneders hype periode, slik at når de først begynner å gi ut noe dnf info så er det fordi spillet er klart. (de dreit på draget når de slapp e3 videoen(e)..)

tidligst Q2 2004, mest sannsynlig ved juletider 2004 eller rundt overgangen til 2005.

Men vi har hørt fra Half-Life 2. De har gitt ut masse nye videoer, nesten en ny hver uke! Det jeg mente har jeg sett mange andre proffesjonelle spill-anmeldere skrevet, så jeg er ikke helt alene her.

Pluss så har jeg også testet denne teorien. Den funker den :-) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Men vi har hørt fra Half-Life 2. De har gitt ut masse nye videoer, nesten en ny hver uke! Det jeg mente har jeg sett mange andre proffesjonelle spill-anmeldere skrevet, så jeg er ikke helt alene her.

Pluss så har jeg også testet denne teorien. Den funker den :-) .

forstod du ingenting av det jeg skrev ?

altså, point is, grunnen til at de holder munnen lukket angående spillene er fordi de ikke vil skape for mye show før alt er klappet og klart..

half life 2 begynte de ikke å vise noe som helst fra før datoen var fastsatt og on route...half life 2 har de holdt på med siden half life ble sluppet på markedet,de har nok hatt mye å vise frem til publikum, noe de har droppet pga de velger å følge en genial strategi.

det at en spillutvikler velger å gi ****** i å gi oss noe som helst informasjon om et spill de jobber med før alt er klart trenger ikke å bety at de ikke har noe å vise frem, er et noen profesjonelle spill-anmeldere som har skrevet dette så ville jeg i fremtiden unngått å lese noen av anmeldelsene deres.er en stor logisk brist der..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
:(http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=7184  :(  men i interjuet sier valve at han ikke vil si når spillet kommer ut --> http://www.gamereactor.dk/article/Article....p?ArticleID=539

:evil:  :evil:  :evil:

det er BULLSHIT deluxe det gamereactor skriver, lombardi sa sist fredag at datoen (30sept) IKKE er forandret

hvis vivendi som er utgiveren velger å bable om at spillet er utsatt mens valve som lager spillet hardnakket sier at datoen ikke er endret så vet jeg nå hvem jeg stoler på..

gjentatte ganger er det blitt bevist at utgivere helst burde holde kjeft om ting de ikke har noe med.

Lenke til kommentar
"...it's coming out September 30th. The same as it's always been. Things will be looking golden in about two weeks. We're in the final stages of playtesting"

sept 1st  2003

http://nerdsahoy.com/interviews/090103_gaben_hl2.htm

Det intervjuet ovenfor er fake. Viser til denne siden, der de har posta en email fra Gabe Newell fra Valve Software om akkurat det intervjuet.

je har funnet det ut. at folk gidder.

Lenke til kommentar

hvis vivendi som er utgiveren velger å bable om at spillet er utsatt mens valve som lager spillet hardnakket sier at datoen ikke er endret så vet jeg nå hvem jeg stoler på..

gjentatte ganger er det blitt bevist at utgivere helst burde holde kjeft om ting de ikke har noe med.

ehem, tror du har misforstått litt. Utgiveren har ALT å si for når spillet kommer ut. Vivendi har kjøpt utgiver-rettighetene til HL2. Valve har ingenting med utgivelsen å gjøre. Om Valve er ferdig med HL2 idag har dette absolutt ingeting å si dersom Vivendi bestemmer seg for å vente med å utgi spillet. I ytterste tilfellet kan man si at hvis Vivendi ønsker det, kan de trolig vente i flere år med å utgi spillet. Til Valve og alle andres store ergelse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...