rwaters Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Skulle formatere en nyinnkjøpt hdd, og så greide jeg det utrolige.. Trykket hurtigformater på feil disk Noen som vet om det er mulig å få tilbake dataene? Disken inneholder kopier av dvd-ene mine. Ikke helt krise, men jeg hadde spart mye arbeid ved å få innholdet synliggjort igjen. Takker for svar Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk Jeg brukte TestDisk da jeg gjorde samme tabbe som deg. Alle filene kom tilbake. Lenke til kommentar
rwaters Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Da har jeg satt igang prosessen. Var ikke sikker på om det lot seg gjøre. Det ser ut til at det tar vanvittig lang tid. Det var en full 2t disk. Brukte Data Recovery Wizard 5.5.1 Takker for svar.. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 For å sikre meg best mulig så bruker jeg å koble ifra diskene jeg ikke trenger før jeg formaterer. Unngår å spekulerer/bomme på hvilken hdd jeg skal slette/formatere 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 jfgi Tror du må bare avvenne deg med denne, i allefall om du vil fortsette så må du bytte ut med Duck Duck Go link istedet. Årsak? Google begynner å tilpasse søke resultatet, og vi har allerede sett resultatet her, har du søkt mye på ett annet tema, så vil Google kun fortsette å tilby deg samme temaet og ignorere andre potensielle nyttige resultater, synd at Google gjør dette egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå