Gå til innhold

Singelreise til Kina?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kom over en mulighet til å reise til Kina på nettsiden ********* Det ser ut til at programmet er spekket med ulike severdigheter og opplevelser, og prisen er slett ikke avskrekkende. Det, samt muligheten til å reise sammen med andre single gjør at jeg vurderer å bli med. Men jeg har aldri vært i Asia før, og derfor ville det vært fint å hørt om noen andre her på forumet har vært i Kina, og hva dere evt synes om landet som reisemål og hvilke erfaringer dere har? Tusen takk for svar!

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye å se i Kina, men synes det kan være ganske slitsomt med folkene der. Engelsk er lite utbredt og om noen uoppfordret kommer bort til deg og snakker engelsk til deg, sier de studerer engelsk og ønsker å trene seg, så er det 100% sikkert at de vil prøve seg på en av de vanlige svindelene. Det består i å lure deg med på noe som plutselig blir veldig dyrt for deg. Det vanlige er en bar, te-seremoni, maleri eller forbønn i tempel (Hvor mye vil du ha forbønn for? 10 yuan? Og vips har munken gitt deg ett års forbønn for 365*10 yuan). Nei, jeg kjente til alle disse og har ikke latt meg lure.

Var akkurat i Shanghai og der blir man som enslig vestlig man i enkelte områder tilbudt alt fra falske klokker til massasje og sex hver 5. meter og plageåndene følger deg som i Egypt. Som sagt veldig slitsomt.

Lenke til kommentar

Og så kommer vi til det vanlig spørsmålet: hva er din relasjon til dette tilbudet?

Jeg spør fordi det enda ikke har skjedd i Internetts historie at noen kommer til et forum og som første post skryter om noe de "helt tilfeldig" har "funnet" på nettet uten at personen egentlig hadde svært mye med det tilbudet å gjøre. :hmm:

Og jeg ser at du har postet ordrett det samme på andre forum så jeg har liten tvil om hva som er situasjonen her. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...