Gå til innhold

"The Saboteur" video settings er fucked :c

Anbefalte innlegg

Så, her er problemet:

Når jeg starter "The Saboteur", etter en lang kamp mot russisk språk, så ønsker jeg gjerne å endre grafikkinnstillingene. Problemet er at in-game får jeg bare valget om å endre gamma dvs. lysinnstillinger.

Når jeg prøver å gjøre det i launcheren får jeg feilmeldingen som er vist til i bildet nedenfor.

I samme mappe hvor launcher og alt mulig ligger, så ligger også VideoSetup.exe.

Meget takknemlig for hjelp her, stiller meg til disposisjon for hva nå enn slags merkelige fantasier dere har.

c:

post-231393-0-38495000-1337336534_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ikke forundre meg om samme problem dukker opp etter at du har kjøpt spillet også. Det er rett og slett ikke alle spill som automatisk funger hos alle ;/

Dessuten hva er greia med å nekte folk hjelp på dette forumet? Samma pokker åssen han skaffet seg spillet, er ikke det som er/var problemet eller spørsmål om. Han hadde ett enkelt problem med selve spillet som gjorde at spillet klikka hos han.

Vi lever nå i 2012 og det bør være mulig å spørre om hjelp til det meste og ikke være ett innestengt diktator styrt forum der man blir nektet hjelp.

Og dette med PK, det er noe vi alle har drevet på med eller fortsatt gjør, så hvorfor så hysj hysj om det. På tide å mykne opp litt her føler jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dessuten hva er greia med å nekte folk hjelp på dette forumet? Samma pokker åssen han skaffet seg spillet, er ikke det som er/var problemet eller spørsmål om. Han hadde ett enkelt problem med selve spillet som gjorde at spillet klikka hos han.

Vi lever nå i 2012 og det bør være mulig å spørre om hjelp til det meste og ikke være ett innestengt diktator styrt forum der man blir nektet hjelp.

At vi lever i 2012 betyr ikke at man skal hjelpe "kriminelle". Det er ulovlig å laste ned piratkopiert materiale og dette forumet har tatt stilling til hvorvidt de ønsker å hjelpe de som har lastet ned ulovlig.

Om du ønsker hjelp til piratkopiert materiale så kan du finne deg et forum som unngår slike lover og regler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og her ble det bevist enda en gang at dette er ett diktator styrt forum som nekter folk å kunne få hjelp til noe...

Han spurte om hjelp angående grafikk innstillingene til spillet siden spillet klikket når han prøve å gjøre noen endringer der. Han spurte ikke etter noen crack eller noe sånt for å få spillet til å fungere.

Men ja ett forslag til en ny regel på forumet. Skal man spørre om hjelp til noe, så må man legge ved ett bevis i form av kvittering i posten. For hvem kan stole på hvem her inne når det gjelder spill som er kjøpt eller ikke kjøpt? ....

Og å omtale han som en kriminell jævel blir å dra det litt langt, for da vil jeg si at vi er det alle sammen her inne, for hvem her inne har ikke lastet ned noe som ikke var deres?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og her ble det bevist enda en gang at dette er ett diktator styrt forum som nekter folk å kunne få hjelp til noe...

Vil du da påstå at Norge er et diktator styrt land pga. det ikke er lov å stjele? Er du uenige med reglene, så kan du vel bare finne deg et forum alà 4chan hvor ingen bryr seg.

Men ja ett forslag til en ny regel på forumet. Skal man spørre om hjelp til noe, så må man legge ved ett bevis i form av kvittering i posten. For hvem kan stole på hvem her inne når det gjelder spill som er kjøpt eller ikke kjøpt? ....

Hans forrige tråd ble låst av en moderator pga. han skrev han hadde lastet det ned ulovlig fra Pirate Bay.

Og å omtale han som en kriminell jævel blir å dra det litt langt, for da vil jeg si at vi er det alle sammen her inne, for hvem her inne har ikke lastet ned noe som ikke var deres?

Jeg omtalte han aldri som en kriminell "jævel". Jeg skrev "kriminell" for mangel på bedre ord.

Dett forumet skal ikke brukes til support for piratkopiering.

Link til moderators innlegg:

http://www.diskusjon...

Endret av Bjohansen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke for å være en drittsekk eller virke uforskammet, men sug meg sidelengs! Sist jeg sjekka gjorde jeg som jeg ville, og ingen kan fremstille bevis for at jeg ikke kjøpte det og opplevde samme problemet mellom de to innleggene.

De som har noen reelle tips er mer enn gjerne velkomne til å svare på denne tråden. Hvis ikke må du gjerne også svare, men jeg kommer sannsynligvis til å vurdere eksistensen av kvinnelig rævhår enn å svare eller notere meg eventuelle svar.

Takk!

Endret av Raschii
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Saken er oppe til intern diskusjon nå. Inntil videre ber jeg dere vennligst holde en saklig og høflig tone. Dersom dere ikke ønsker å yte support til trådstarter grunnet piratkopiering, er det ikke verre enn å la være å svare.

Vi gir tilbakemelding når vi har kommet frem til en konklusjon.

Mvh. r2d290
-Forumveileder

Lenke til kommentar

Jeg driter vel i om folk skriver offtopic? Jeg startet tråden for faen, skriv hva dere vil!

Faktisk, jeg oppfordrer en hver som misliker diktator-styret til diskusjon.no til å skrive akkurat hva dere tenker om eksistensen av kvinnelig rævhår, eller noe annet da, hvis dere foretrekker det.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Da har vi diskutert saken internt, og jeg har også vært i dialog med både trådstarter og moderatoren som stengte den forrige tråden. Vi har ingen regler mot å hjelpe folk som har piratkopiert materiale på PC-en. Dere står heller ikke rettslig i fare ved å hjelpe trådstarter med spørsmålet, så sant dere ikke linker direkte til ulovlige filer som vil løse problemet.

Dere har naturligvis ingen plikt til å hjelpe trådstarter, og kan like gjerne fortelle trådstarter at problemet kan skyldes at fila er piratkopiert. Men dere bør holde dere saklige.

Diskusjonen kan tas videre i den opprinnelige tråden som nå har blitt låst opp igjen.

Mvh. r2d290
-Forumveileder

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...