Pluto Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har siklet lenge på dette kameraet, faktisk så lenge at jeg er redd det kommer en ny versjon hvis jeg kjøper dette nå? Ser det er kommet nye versjoner av S2/M2... Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Med tanke på at de har oppgradet stort sett alle de andre modellene sine, så vil jeg nok tru at de kommer mer en oppgradering av best selgeren sin snart også, men man vet aldri. Hadde hvert fint med en modell med 4 eller 5 mpix, og at de hadde montert en AF hjelpelampe på den så hadde jo kameraet hvert genialt. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Se bort i fra min forgje post, svaret her er JA, 27.08.03 annonserte Casio at arvtageren er her. Forskjellen er vel stort sett 4mpix. Litt info fra Casio sin hjemmeside: http://www.casio-europe.com/euro/dc/exz4/ Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Ah herlig, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå