HelloKjersti Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 38 Studios skal ha sagt opp alle vikarer og innleide. Les hele saken Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Dette høres kjpt ut! Det er et ganske godt rollespill egentlig - og veien videre med andre spill kunne gitt masse spennende titler. La oss satse på at det ikke stemmer helt det her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Huff, spillet her hadde nok for høye ambisjoner fra et rimelig ferskt studio til at det kunne bli noen suksess. De startet jo KoA som et MMO-prosjekt. Edit: Usikker på om det faktisk stemmer når jeg tenker meg om! Endret 18. mai 2012 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Vet ikke om de startet KoA som ett MMO-prosjekt, men de jobber med en MMO-tittel for den samme verdenen ihvertfall. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Dette er jo bare tragisk, og viser i aller høyeste grad hvor industrien vår befinner seg i dag. Reckoning var jo et godt spill, men klarte ikke helt å levere de tallene det skulle. Nok et eksempel på at ett spill kan være nok til å drive et selskap til grunne. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Og snart beskylder de nok piratkopiering som grunnen til at de går under. Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Dette har jeg tenkt en stund nå... før lansering... de har ikke "spill" nok til inntjening... faen, jeg må følge magefølelsen oftere.. Amalur, ser jo ut som et actionspill i et rollespill-marked... jeg har ikke prøvd spillet av den grunn. Det er noe generisk over hele spillet. I tillegg så kommer de ut kun noen måneder etter det største rollespillet i historien med timesvis av innhold... skyrim. Endret 19. mai 2012 av Big aim Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg tror problemet med dette spillet var rett og slett at det var multiplatform. Da skal det lite til for at feks spillerne på Xbox eller Ps3 skal bli mindre interesserte til å kjøpe det hvis det viser seg at spillet blir slaktet på PC pga en dårlig port av brukerne. Og selvsagt, om spillet ble hacket tidlig (noe det ble) så vil man tape en del kunder også desverre uavhengig av om man gir spillerne gode muligheter til å prøve ut spillet først via en demo. Jeg har spillet selv på Ps3 og mener det absolutt er et ok spill , men jeg kjøpte det ikke til 500kr når det kom og fikk det til 200kr som jeg mener det er verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå