V. Haugen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Fire nykommere på NetComs Topp 10-liste. Disse selger best om dagen Lenke til kommentar
krizved Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har de inkludert forhåndsbestillingene for S3? Lenke til kommentar
VagaStorm Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 0% Symbian? Telles "dumtelefoner" med symbian med eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har de inkludert forhåndsbestillingene for S3? Det er vel ganske tydelig at det ikke er inkludert noe forhåndssalg av S3, vist enn faktisk leser artikkelen. Lenke til kommentar
desverre Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Ikke uventet at iphone ligger på topp mens resten er android (og en liten dash winphone) men det er et viktig men med slike oversikter, netcom har hele tiden kampanjer slik som nå nylig da de ville kvitte seg med sgs sII som de solgte til 1,- kr og det er noe som gir stort mersalg, et annet eksempel er iphone til også 1,- kr så nå når nokia også selges til en kr så vil den komme bedre ut neste måned.... (selv om det er den værste smart telefonen jeg har prøvd, ja han er til og med dårligere enn iphone !) Så dette bliør bare tull og helt unødvendig og uten noen som helst verdi... Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Helt utrolig! Har tidligere vært eier av Iphone 4S det var jo en helt grei tlf, men problemet er jo at skjermen er ekstremt liten. Nå har jeg kjøpt meg Galaxy Note, og det er garantert den beste tlf jeg har hatt. Ikke minst en flott skjerm!!! 4 Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Artig å se en WP7 telefon der oppe i det celebre selskapet Lenke til kommentar
krizved Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har de inkludert forhåndsbestillingene for S3?Det er vel ganske tydelig at det ikke er inkludert noe forhåndssalg av S3, vist enn faktisk leser artikkelen. Leste artikkelen og det eneste som sto om S3 var "og Samsungs Galaxy S III lanseres om ikke så lenge", jeg var ikke sikker så jeg spurte Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Flere operatører som har lagt ut priser på S3 m/abonnement enn NetCom & Chess? Endret 19. mai 2012 av Donnybrook Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Helt utrolig! Har tidligere vært eier av Iphone 4S det var jo en helt grei tlf, men problemet er jo at skjermen er ekstremt liten. Nå har jeg kjøpt meg Galaxy Note, og det er garantert den beste tlf jeg har hatt. Ikke minst en flott skjerm!!! Definisjonen på "helt utrolig" er derfor at folk tar andre valg enn deg? Endret 19. mai 2012 av LordErik Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Helt utrolig! Har tidligere vært eier av Iphone 4S det var jo en helt grei tlf, men problemet er jo at skjermen er ekstremt liten. Nå har jeg kjøpt meg Galaxy Note, og det er garantert den beste tlf jeg har hatt. Ikke minst en flott skjerm!!! Definisjonen på "helt utrolig" er derfor at folk tar andre valg enn deg? Nei, 'helt utrolig' er definisjonen på at jo større skjerm = MYE bedre opplevelse. Det blir ikke enklere enn det. Endret 19. mai 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Helt utrolig! Har tidligere vært eier av Iphone 4S det var jo en helt grei tlf, men problemet er jo at skjermen er ekstremt liten. Nå har jeg kjøpt meg Galaxy Note, og det er garantert den beste tlf jeg har hatt. Ikke minst en flott skjerm!!! Definisjonen på "helt utrolig" er derfor at folk tar andre valg enn deg? Pøh, nok en Apple fan! Iphone er en god tlf ja, MEN alt for liten for konkurrentene. Jeg gikk for en tlf som passer etter mine bruk rett og slett. Kan ikke spiller på en 3.5" skjerm som fingrene tar halve plassen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg