Gå til innhold

Modem fra Nextgentel tatt kvelden. Mulig å benytte annet modem uten å bestille nytt?

Anbefalte innlegg

Jeg merket å går at modemet jeg fikk tilsendt fra Nextgentel har tatt kvelden. Når jeg plugger i strømkabelen står bare alle lysene og blinker samtidig med jevne mellomrom, så mistenker derfor at det er strømforsyningen til modemet som har tatt kvelden.

Husker ikke navnet på modemet her og nå, men er det slik at man må benytte seg av produktene leverandørene sender ut, etter kan jeg stikke på butikken og kjøpe meg et nytt modem til samme bruk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Har aldri brukt leverandørenes skrot jeg har fått tilsendt, men kjøpe isteden eget utstyr som jeg har brukt på alle isper. Den eneste forskjellen er kanskje at om du bruekr eget utstyr vil ikke leverandøren oppdatere firmwaren eller nødvendigvis gi support på det. Skjelden noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Har du et rent modem eller en kombinert sak emd både modem og router? Det er vel thomson 789 ngt bruker...? Synes det meste som sendes med er skrot så har tatt imot det og lagt det på hylla, brukt eget utstyr, og kastet det jeg fikk etter noen år.

Lenke til kommentar

Har du et rent modem eller en kombinert sak emd både modem og router? Det er vel thomson 789 ngt bruker...? Synes det meste som sendes med er skrot så har tatt imot det og lagt det på hylla, brukt eget utstyr, og kastet det jeg fikk etter noen år.

Du må ikke finne på å kaste utstyr du har mottatt fra NGT, jeg gjorde den tabben og måtte ut med 500 kroner når jeg ikke kunne levere det tilbake når jeg avslutta kundeforholdet mitt med de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...