Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sitter igjen med noen kort

Gjest Slettet+alsdf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+alsdf

Var ute på byen for noen helger siden sammen med noen venner. Stakk på en lokal pub. Det endte med at jeg og en kompis dro med oss en dame på rundt 35 hjem. Dagen etter ser jeg at hun har lagt igjen en liten veske, og oppi ligger det noen hundrelapper(cirka 500 totalt), noen mynter og en røykpakke. Jeg tenker at hun nok ikke er interessert i kleinheten hun ville opplevet ved å komme tilbake for å hente den, men velger og legge vesken til siden en liten stund i tilfelle...

Rundt en måned går og jeg kommer på veska igjen. Jeg går for å se på pengene men idet jeg tar i den så kjenner jeg noe hardt i siden. Det viser seg altså at der er en liten glidelås i siden på den lille svarte veska. Der oppi ligger 3 kort. Dette er "Diners Club eurobonusbasic", eurobonusbasic uten dinersclub greia på, og et MasterCard med LOfavør på.

Er dette noe hun trenger og få tilbake eller vil hun mest sansynlig bare få tak i nye? Kan være verdt å nevne at jeg er ekstremt lite interessert i å ta kontakt med henne igjen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+alsdf

Jeg sjekket på telefonkatalogen.no men der sto ikke adresse, men etter litt videre leting fant jeg den et annet sted. Takk for tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...