Skuff Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Heisann. Jeg lurer generelt på om det selges en veldig dyr frukt på Kiwi? Hva koster en pose med moreller? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Skal du utnytte garantien de har på frukt ? Lenke til kommentar
Skuff Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Skal du utnytte garantien de har på frukt ? Nei. Det er til et bryllup. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Bare å gå inn på Kiwi å sjekke selv da. Men, hvorfor er det så viktig at den er dyr? Selv i bryllup ville jeg påstå at typen frukt er viktigere enn prisen... 1 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hva en pose moreller koster, kommer strengt tatt an på hvor stor posen er. Unnskyld, men jeg forstår ikke hvorfor prisen på frukten har noe å si ... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Glad jeg ikke er invitert i det bryllupet. All maten er dynket i safran fordi salt og pepper var for billig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå