Gå til innhold

Amobil.no: søkemotor

Anbefalte innlegg

Synes det er dårlig at det ikke er en søkemotor for forskjellige temaer i diskusjonsforumet. F.eks husker jeg en artikkel om bluetooth jeg har lyst til å lese er det jo mye hjelp i å søke isteden for å bla meg igjennom alle de postene....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SpritHansi:

Ved samme søk får jeg 54 treff, de fleste trådene ser ut til å være relevante. Husk å velge riktig kategori å søke i (du får neppe så mye relevant ut av å søke på ordet gratis i offtopic-delen, slik du nå gjorde).

Jeg valgte kategori "mobil og PDA", og søkte på "gratis AND ringetoner". Som det står i klartekst i søkemotoren, du kan innsnevre søket ganske mye. Bruker man søkemotoren riktig vil man sannsynligvis oppnå høy relevans på treffene.

Lenke til kommentar
Ser jo den på siden, men det er jo tl søk på Amobil sine sider ikke på forumet! Skriver jeg t610 der så kommer jo testen og sånn opp. ikke alle sidene på forumet?!?!?

Hva vil du finne? Artikkler på amobil eller innlegg i forumet?

Jeg får opp mange innlegg når jeg søker på T610 på forumet. Søker jeg oppe til høyre på hovudsiden (amobil) får jeg opp artikkler som er skrevet om T610...

Prøv igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...