karlfr Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Synes det er dårlig at det ikke er en søkemotor for forskjellige temaer i diskusjonsforumet. F.eks husker jeg en artikkel om bluetooth jeg har lyst til å lese er det jo mye hjelp i å søke isteden for å bla meg igjennom alle de postene.... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Øh... har du vurdert å titte på forum menyen på siden? Valg nr. 2 heter nå "Søk", det er vel det du leter etter ? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hvordan skal man egentlig søke her på forumet? Hvis jeg vil søke opp "gratis ringetoner", får jeg 5488 treff. Ved samme søk i google får jeg 1940. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 SpritHansi: Ved samme søk får jeg 54 treff, de fleste trådene ser ut til å være relevante. Husk å velge riktig kategori å søke i (du får neppe så mye relevant ut av å søke på ordet gratis i offtopic-delen, slik du nå gjorde). Jeg valgte kategori "mobil og PDA", og søkte på "gratis AND ringetoner". Som det står i klartekst i søkemotoren, du kan innsnevre søket ganske mye. Bruker man søkemotoren riktig vil man sannsynligvis oppnå høy relevans på treffene. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ser man det. :oops: Er ikke det første man blir blind på, ørene..... :o Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Ser jo den på siden, men det er jo tl søk på Amobil sine sider ikke på forumet! Skriver jeg t610 der så kommer jo testen og sånn opp. ikke alle sidene på forumet?!?!? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ser jo den på siden, men det er jo tl søk på Amobil sine sider ikke på forumet! Skriver jeg t610 der så kommer jo testen og sånn opp. ikke alle sidene på forumet?!?!? Hva vil du finne? Artikkler på amobil eller innlegg i forumet? Jeg får opp mange innlegg når jeg søker på T610 på forumet. Søker jeg oppe til høyre på hovudsiden (amobil) får jeg opp artikkler som er skrevet om T610... Prøv igjen Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 hehe muligens jeg er helt på tur her nå, men hvor i all verden skal jeg søke da?`Ser bare den oppe i høyre hjørne jeg da Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 hehe muligens jeg er helt på tur her nå, men hvor i all verden skal jeg søke da?`Ser bare den oppe i høyre hjørne jeg da Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 karlfr: Den tekstboksen du ser øverst i høyre hjørne er ment til søk i amobil.no sine arkiver. Om du vil søke i forumet trykker du på linken "søk" under forummenyen (til venstre). Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Aha! Endelig fant jeg det ut! Takker så mye for hjelpen, men jeg synes nå den var veldig unødvendig vanskelig å finne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå