Larshopp Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg har en data nå som har 4 GB minne installert men jeg får bare til å bruke 2 GB i windows. hva kommer dette av? Lenke til kommentar
.Kim Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Er ikke lett å si, kan godt hende du har 32 bit OS, men det tar vanligvis 3,3gig. Eller så er det en begrensning et eller annet sted. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Kan være at ene minnekortet er ødelagt, det skjedde med meg. Skulle ha 8, men fikk bare 4, så fant jeg ut at det ene kortet var ødelagt, etter bytting fikk jeg 8gb :-) Lenke til kommentar
Larshopp Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg skal prøve å kjøpe ny minne i dag. kan være de att ett er ødelakt. hovedkorte støtter opp til 8 GB. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Sørg i alle fall for å sjekke at du har Windows 64 bits! Så må du også passe på at minnebrikkene står ordentlig i, mange som har gjort denne blunderen ved montering og ikke fått de på plass ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå