Logging out Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 footpath Bildet er fjernet. Beskrivelse: ................................ Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
40D Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Noe kult over dette, men skulle gjerne sett den bilen skarpt. Mer av dette! Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Noe kult over dette, men skulle gjerne sett den bilen skarpt.Mer av dette! Dette er et eksperiment bilde,der jeg har lagt focuset nært. så på en måte er dette en type "ertebilde" hehe Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Det erlumpent å erte! :nei2: ærlig talt,hvis du hadde tatt det samme bildet,hadde du lagt focuset rett på bilen? Lenke til kommentar
40D Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Det erlumpent å erte! :nei2:ærlig talt,hvis du hadde tatt det samme bildet,hadde du lagt focuset rett på bilen? :0) Ja hvis jeg ønsket å avbilde bilen. I og med du har beholdt fargen på bilen, er det vel den som er objektet. Ble du litt nedstemt av den smiley'n eller Jeg tror du er en ertekopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg