AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 fair enough. Har ikke hatt sex på ett år, og ikke merka noen symptomer. Det svir litt når jeg tisser kanskje en gang i måneden, vet ikke om dette er noe symptom. Uansett, hun vil at jeg skal testes. Hvilke tester er det da legen foretar? Blir det dumt å teste seg så lenge etterpå når man ikke har noen symptomer? Anonym poster: 34b55b7332d15de2ad167d0afcc54a76 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Det spørs litt på hvilke(n) kjønnssykdom du skal testes for. Om du tester deg for klamydia så tisser du bare i en kopp/beger. Det er lurt å teste seg for klamydia etter hver ny parter. Det er ikke alle som får symptomer selv om de har det, men det kan gjøre deg steril om du går for lenge med det. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Skjønner ikke helt sammenhengen i posten din, men det er uansett ikke dumt å teste seg av og til. Med tanke på hvor liten innsats det krever så er det vel ikke noe å tenke på; test deg. Be om en full sjekk. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 En full sjekk består som oftest bare av en urinprøve og en blodprøve. Det er kjapt, enkelt og billig, og som Må Jeg? sier ikke en dum idé. Det pleier å ta en uke eller så før resultatene er klare (etter min erfaring), men du får bare beskjed dersom de finner noe, med mindre du ber spesifikt om å få beskjed uansett. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Var selv å testa meg for en liten stund siden. Da tok jeg blodprøve, tissa i en kopp og legen stakk en q - tips opp i urinrøret og tok prøve derfra. Det er gratis å teste seg forresten. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) fair enough. Har ikke hatt sex på ett år, og ikke merka noen symptomer. Det svir litt når jeg tisser kanskje en gang i måneden, vet ikke om dette er noe symptom. Uansett, hun vil at jeg skal testes. Hvilke tester er det da legen foretar? Blir det dumt å teste seg så lenge etterpå når man ikke har noen symptomer? Anonym poster: 34b55b7332d15de2ad167d0afcc54a76 Alle som har hatt ubeskyttet sex bør teste seg. De fleste som har klamydia får ikke symptomer på at de har det, og store deler av befolkningen går rundt og har herpes uten å vite at de har det. Lite symptomer og holdninger som dette er grunnen til at disse kjønnsykdommene er så utbredt. Kan i tillegg nevne at det er helt gratis å sjekke seg. Endret 18. mai 2012 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå