Gå til innhold

HALO hjelp.

Aggex

Anbefalte innlegg

Eg er kommet på ein bane der eg starter i ein heis så har eg tid på meg til å komme meg vekk frå ein slags bombe el., så kommer eg ut i ein gang der det står masse sånne biler.

Eg tar ein bil og kjører ut av gangen så kjører eg og kjører til eg kommer til eit stup(meningen er å hoppe over med bilen, tror eg) eg klarer å lande på andre siden men eg dauer heile tida:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det brettet du snakker om heter The Maw, og er siste brett i Halo: Combat Evolved

Når du kommer til det såkalte "hoppet" som er en bro, så skal du vente til du hører Coe Hammer (flyveren i spillet) hun sier at du skal vente på broen og at hun blir angrepet av to Banshees, du trenger ikke stå der og sløse tid, men bare kjør videre, når du er i slutten av brettet, så kommer du til en sperring. Der skal du gå ut av bilen, og løpe som bare F*** til du kommer til det vennlige flyet, når du har gjort dette kommer det en liten film om Halo osv.

GL HF

Håper du greier det ;)

Lenke til kommentar

Takk for svaret:)

Men eg mente ikkje den broen der eg blei angript av dei banshee fly.

Etter den igjen, etter å ha kjørt gjennom dei tunellene med midtsøyler, som svinger frem og tilbake, så kommer eg på ein rett strekning(fortsatt inne i tunellen) og så plutselig kommer eg til eit stup. Så når eg kikkar utfor kanten ser eg at det er ein tunnell laaaangt nedi der, så eg tar fart kjører som ein galning hopper ut og lander inne i tunnellen der nede, men det er så stort fall at eg dauer.

Får prøve litt igjenn når eg kommer heim frå jobb:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...