Tastatur Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Hei, kanskje et veldig random spørsmål Jeg irriterer meg sykt over at jeg ikke liker å spille, jeg har prøvd BF3 og Skyrim på ikke-online mode i typ 30 min, og det gir meg ikke veldig mye. Det er ikke sånn at jeg kjeder meg elns. men det er rett og slett ikke gøy. Hvis jeg kjøper spillene, tror dere jeg blir å like de bedre da? Jeg har Uncharted 2, det er egentlig samme feeling - helt greit. Men det er kanskje fordi jeg ikke har spilt no’ serlig online på det. Eneste spillet jeg liker er FIFA, men det er ikke akkurat noe man sitter å spiller på Lan etc. Jeg har Xbox som jeg fikk med Crysis. Jeg spiller det litt når jeg kjeder meg. Tror dere det blir mer fun å spille hvis jeg kjøper kjente spill som BF3 etc. der jeg kan spille med vennene mine. Du lurer kanskje på hvorfor jeg vil like å spille; det er fordi de fleste vennene mine spiller det, og jeg ser hvor gøy det er for dem osv. Endret 17. mai 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 BF3 bil 10 ganger morsomere med venner jeg har spillt med 3 venner i hele dag. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 I Battlefield er det nok bare at du ikke er så flink i det enda. Det er da normalt, men samtidig blir det jo mye mer gøy når man kommer mer inn i det. Men det til side, for spill generelt: Er det neon spill du faktisk har likt? Du kan prøve noe liknende det. Hvilken type filmer eller bøker liker du? Settings? Pace? Hvor flink er du? Hva er det som er i veien med Skyrim? Blir du satt ut av spill-heten og hvor unaturlig alt er, eller er det for eksempel at det ikke er noe taktikk og dybde i slåssingen? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg liker fotballspill. Jeg har Xbox 360, ikke gamer PC atm, men det har jeg jævlig lyst på. Broren min har en PS3 med Skyrim og BF3 liggende som han aldri bruker, kanskje jeg låner den litt og ser om jeg blir frelst. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 BF3 singleplayer er jo mildt sagt fæl. Det spillet bør ikke dømmes ut fra den for å si det sånn! Multiplayer er en god del bedre. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Hvor mange spillsjangre har du prøvd? Jeg ser du nevner BF3 og skyrim og forballspill, og da gjenstår det fremdeles ganske mange sjangre og tidsepoker som kan funke for deg. Hva med et tredjepersons sci-fi action-RPG? FPS på konsoll er i min mening også en lei affære, mest på grunn av kontrollerene. Har du prøvd versus fightingspill, bilspill, "tradisjonelle" rollespill eller actionspill som for eksempel assassin's creed? Om du har prøvd Uncharted 2 så kan det jo hende at du ikke føler at handlingen er interessant fordi du ikke er kjent med handlingen fra det første spillet. Hva slags PC har du? Du sier at det ikke er en gamer-PC, men det kan jo fremdeles godt hende at den drar noen spill som er noen år gamle. Det er mange spill som er en 3-6 år gamle som likevel er veldig bra. Endret 18. mai 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Har prøvd "alt", men det er svært få spill jeg har satt meg inn i. Bla. WoW i 4 dager for rundt 4år siden, uten å skjønne så mye. Jeg har Forza 3, som jeg synes er litt gøy. Spilte alt mulig i "PS2-tiden", uten at jeg kan huske så mye av det. Hva betyr egentlig fps? Har alltid lurt på det Jeg har en iMac fra 07, som skal selges. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har selv 10 spill eller noe som ikke er runna... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hva betyr egentlig fps? Har alltid lurt på det First-Person Shooter. Altså at du ser handlingen fra øynene til den du styrer. http://en.wikipedia....-person_shooter Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Xbox Live Arcade spill er et fint sted å starte. Anbefaler Bastion demoen. MS har masse fine promo-programmer med forskjellige arcade spill som er vært å prøve. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Takk begge to. Trenger jeg noen MS-points til det du nevner nå? Lenke til kommentar
Akselgen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Det beste med spill er der man må streve litt samt undeholdning og en god story-line! Last ned GTA San-Andreas for å begynne med! Prøv å løp litt rundt, utforsk spillet og gjør noen oppdrag! Du vil snart forstå at spill kan være en utrolig verden!!! Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Takk for svar. Har GTA IV, L.A Noire og Skyrim liggende her og en PS3 liggende her (broren min sitt), skal spille litt Skyrim nå, i håp om at jeg kommer til å digge det! Lenke til kommentar
Akselgen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Husk å gjør campainen! Ikke bare løp rundt og drep! Du kommer mest sannsynlig til å sitte klistret forran tv-en hele helga xD Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Takk for svar. Har GTA IV, L.A Noire og Skyrim liggende her og en PS3 liggende her (broren min sitt), skal spille litt Skyrim nå, i håp om at jeg kommer til å digge det! Skyrim har fantastisk mye å tilby, men gir deg ingen motivasjon for å gjøre noe av det. Det samme problemet har GTA og Fallout også. Mange som opplever at spill som gir deg klare mål og rettferdig vanskelighetsgrad er mye mer gøy å spille, spill som Mass Effect, Crysis 2 og Deus Ex: Human Revolution faller inn her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå