smort1 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Rødt,hvitt og blått! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Nei nei nei! Hva gjør den bøya utpå der? Ligger der å dupper som ei flue i suppa, som en vorte på rumpa, en tegnestift på stolen, som et hull i skjorta. Grr Her gir jeg firrer for fjellene. Og oppmuntrer til flere fjell bilder. Disse havner litt langt bak i det blå. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Nei nei nei! Hva gjør den bøya utpå der? Ligger der å dupper som ei flue i suppa, som en vorte på rumpa, en tegnestift på stolen, som et hull i skjorta. Grr Her gir jeg firrer for fjellene. Og oppmuntrer til flere fjell bilder. Disse havner litt langt bak i det blå. He, he, takker 40D! MÅTTE jo ha med et innslag av rødt på selveste nasjonaldagen..... Og flere bilder av fjell kommer, .... vær du sikker... . Lenke til kommentar
40D Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Betryggende å høre. Et inslag i rødt kunne vært fint her, men på den str. med den bøyen er ikke nok. Lenke til kommentar
40D Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Nei nei nei!Hva gjør den bøya utpå der? Ligger der å dupper som ei flue i suppa, som en vorte på rumpa, en tegnestift på stolen, som et hull i skjorta. GrrHer gir jeg firrer for fjellene. Og oppmuntrer til flere fjell bilder.Disse havner litt langt bak i det blå.He, he, takker 40D!MÅTTE jo ha med et innslag av rødt på selveste nasjonaldagen..... :pOg flere bilder av fjell kommer, .... vær du sikker... . Må inrømme at jeg ikke så tittelen i sammenheng med den bøya. For meg dukket den opp som noe som ikke burde vært der. I forhold til tittelen har den jo krav på å være der. Den burde i så fall vært mye mere dominerende etter min smak. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Nei nei nei!Hva gjør den bøya utpå der? Ligger der å dupper som ei flue i suppa, som en vorte på rumpa, en tegnestift på stolen, som et hull i skjorta. GrrHer gir jeg firrer for fjellene. Og oppmuntrer til flere fjell bilder.Disse havner litt langt bak i det blå.He, he, takker 40D!MÅTTE jo ha med et innslag av rødt på selveste nasjonaldagen..... :pOg flere bilder av fjell kommer, .... vær du sikker... . Må inrømme at jeg ikke så tittelen i sammenheng med den bøya. For meg dukket den opp som noe som ikke burde vært der. I forhold til tittelen har den jo krav på å være der. Den burde i så fall vært mye mere dominerende etter min smak. Jau då 40D! Less can be more, vettu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg