Fx21 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Først og fremst vil jeg beklage hvis jeg legger denne tråden på feil plass. Hvis dette er et tilfelle; håper jeg at moderator flytter den dit den hører hjemme! Til saken: Jeg er en fan av BF-spillene, så i høst kjøpte jeg meg ny datamaskin, slik at det skulle bli mulig for meg å spille BF3 på pc. Jeg har nå spilt BF3 en stund, og begynner å gå litt lei av det. Så før jeg ødelegger spillet (av at jeg går lei av det) tenkte jeg at kunne begynne på igjen på den gamle klassikeren BF2 CC. Jeg har hatt to datamaskiner tidligere, der jeg har spilt BF2 på (En HP-maskin med WinXP og en Mac med Win7 64bit partisjon). Da jeg har spilt BF2 på maskinene har det gått knirkefritt, men nå som jeg har anskaffet meg min 3. datamaskin som skal brukes til BF2 får jeg problemer. Selve installasjonen av BF2 gikk uten problemer, men når jeg skulle installere DLC nr 1 (special forces) fikk jeg problemer. Uten å huske helt hva problemene var, så fikk jeg iallefall opp en feilmelding, og jeg ga til slutt opp, ettersom jeg ikke er en stor fan av denne DLCen så tenkte jeg at jeg kunne klare meg uten. Til hovedproblemet: Når jeg prøver å starte BF2 blir skjermen min svart, forblir svart i 3-5 sekunder, før den igjen viser samme bildet som jeg hadde før jeg trykte på "Play BF2". Jeg får ikke opp noen feilmelding, ingenting er endret, jeg får opp en eksakt lik skjerm som før den ble svart. Jeg har prøvd å installere driverene til spillet, men uten hell. Når jeg prøver å installere NVIDIA driverene får jeg opp en feilmelding som sier at "Systemet mitt ikke er WindowsOS og at disse driverene er beregnet for det". Jeg har forsåvidt også prøvd å oppdatere GT555M driverene, men uten hell. Jeg har lett høyt og lavt etter et mulig svar på EA sine forumsider, men igjen, uten hell. Derfor håper jeg at noen her på diskusjon.no muligens kan gi meg en forklaring og forhåpentligvis en løsning på problemet mitt! På forhånd takk! Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Har du prøvd den banalt enkle "kjør som administrator" løsningen? Den har løst mange BF2 problemer for meg gjennom årene Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Skulle ønske at det fantes en så enkel løsning på problemet mitt, men ja, jeg ha prøvd å kjøre BF2 som admin, men uten hell! Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg har nå installert spillet på nytt, alt funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå