Gå til innhold

Hvor får man Shimano deler i Oslo?

Arne H.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ufør, og er avhengig av min tohjuls Eco Ride elektriske sykkel. Den ser ut som en vanlig MTB. Men den har bare 7 gir. Shimano Acera. (skikkelig plast) :(

Nå oppdaget jeg at girskifteren som sitter på styret er ødelagt. Det er er klikk skifter, som man ofte ser på by/damesykler. Hvor søren får man kjøpt noe slikt? Alle selger masse utstyr, men reservedeler ser verre ut å finne. Håper noen har et tips, da jeg ikke kommer langt uten denne sykkelen.

Hilsen

Arne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg er ufør, og er avhengig av min tohjuls Eco Ride elektriske sykkel. Den ser ut som en vanlig MTB. Men den har bare 7 gir. Shimano Acera. (skikkelig plast) :(

Nå oppdaget jeg at girskifteren som sitter på styret er ødelagt. Det er er klikk skifter, som man ofte ser på by/damesykler. Hvor søren får man kjøpt noe slikt? Alle selger masse utstyr, men reservedeler ser verre ut å finne. Håper noen har et tips, da jeg ikke kommer langt uten denne sykkelen.

Hilsen

Arne.

Hvis du skal ha det over disk i oslo så bare stikke innom en butikk så bestiller de for deg. sykkelkomponenter.no skal også være behjelpelige med å skaffe deler etter hva jeg hører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...