Nixxy Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Har litt problem med å få noe nett på PCen min for øyeblikket. Nybygd PC med de medfølgende driverne installert. Men lurer da, har Asus P8Z77-v LX noe trådløst nett i det hele tatt? Spurte noen om dette for en stund siden, og da fikk jeg "ja" som svar, men nå lurer jeg egentlig litt om det stemmer. For jeg finner ingen signaler eller muligheter for å koble meg til noe. Noen ideer? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Svaret er nei, det er ikke WLAN på dette hovedkortet. Kjøp en usb-stick. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Dang.. Er det det på de andre versjonene av dette HK? Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Dang.. Er det det på de andre versjonene av dette HK? Ja, på P8Z77-V, P8Z77-V Pro og P8Z77-V Deluxe. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Dang.. Er det det på de andre versjonene av dette HK? Ja, på P8Z77-V, P8Z77-V Pro og P8Z77-V Deluxe. Huffda. Da gikk jeg på en liten smell der. Men men, da får jeg kjøre på med en USB stick først, og eventuelt skaffe ett dedikert nettverkskort senere. USB stick for sånt er bare plug and play opplegg eller? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Vanligvis, ja. Enkelte produsenter er veldig glad i egne tilkoblingsløsninger og slikt, men i utgangspunktet skal det være å installere drivere, plugge i og ellers bruke den akkurat som annen trådløs tilkobling. 1 Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Det er flott. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå