l_man Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Jeg har en HTC Hd2 som jeg eksperimenterer med å legge inn android nand, må har jeg prøvd 2forskjellige versjoner, og jeg sliter med at telefonen "slår seg av" eller mer eller mindre restarter seg. Har noen noe tips? :-P eller en OS som fungerer skikkelig på hd2 med minimalt med tull? Takker for svar :-) Endret 17. mai 2012 av l_man Lenke til kommentar
hamenglum Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Kjørte du task 29 (formatering) før du installerte? Hvis ikke kan du få mange rare feil. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Satan der skjønte jeg hva jeg glemte syntes det gikk så sykt fort å legge inn den forrige osn xD Men har kjørt android på hd2 en lenge, stabilt, men etter jeg gikk over til onecall begynte den å tulle, noe jeg syns er rart:-s Lenke til kommentar
hamenglum Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Si fra hvis du finner en bra ROM som er lett å legge inn, da. Etter at man også måtte sette opp partisjoner først så har jeg falt litt av lasset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå