Nixxy Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Har fått ett lite problem med windowsinstalleringen virker det som. Den kommer seg forbi det partiet hvor den "Pakker ut windows filer", men de siste få gangene den har blitt ferdig med det har den bare resettet installasjonen av seg selv. Det resettet seg selv også en gang når jeg trykte på enter på dette bildet. Noen som har noen ideer rundt dette? Edit: Nå virker det som jeg ikke får fram dette bildet lenger en gang. Den skal restarte seg etter "installasjonen" for å fortsette, men den går bare tilbake til valg av språk etc... Endret 17. mai 2012 av Nixxy Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Har ikke opplevd dette selv, men fant dette på nettet: Sounds to me like you have your computer set to boot from the DVD drive......which you need to do to start the install.....but after it has the files it will reboot....and this one don't hit a key to enter the setup sequence.....just let the computer start. You only have to do the "hit any key to boot from DVD" once at the start of the install.....after that it is fine. Try. very strange turned it on this morning, and changed the boot back to the hard disk and it worked straight away! Kan det være noe i dette? Ellers kan jeg nok ikke hjelpe noe mer desverre. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Det er ikke umulig at det kan være dette. Skal teste det ut om litt og komme tilbake med svar. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Jepp, at jeg ikke tenkte på det tidligere. Var bare å ta ut CDen så den fikk boote seg fra harddisken. Ikke helt våken i dag kan det virke som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå