babelille Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kjøpte meg ny pc for ca to måneder siden, og det var installert Win XP på maskinen. Problemet nå er følgende: Etter at pc'en hengte seg i Windows utforsker, og jeg måtte ta en hard boot, så er alle "ikonene"/"mappene" i utforskere på venstre side, mappe siden, forsvunnet. Samtidig "mistet" maskinen kort leseren som er istede for floppy. Maskinen ser ut til å virke normalt etter dette skjedde, men det er vanskeligere og bruke utforskeren, samt at jeg vil gjerne ha ting til å virke... Reinstellere Windows på ny? Kaste fanskapet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Prøv en reprasjon av installasjonen eller en reinstallering Lenke til kommentar
Baalzamon Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Etter at pc'en hengte seg i Windows utforsker, og jeg måtte ta en hard boot, så er alle "ikonene"/"mappene" i utforskere på venstre side, mappe siden, forsvunnet. Bare å trykke på knappen "folders/mapper" på verktøylinja i explorer/utforsker for å få tilbake mappevisningen til venstre i explorer/utforsker En sånn kortleser har jeg ikke vært borti, men kan sikkert reinstalleres :wink: Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hvis kortleseren din har forsvunnet så skal den funke igjen ved enten å ta ut USB 2.0 kablen som står i kortleseren og sette den i igjen, eller installere Service pack 1. har erfaringer med at Kortleseren ikke er helt venner med XP før den har fått inn Service Pack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå