Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe bil 20k-40k

Anbefalte innlegg

jeg er 19 år og nettopp fått førekort.. skal kjøpe bil A4 helst.. men lurer på om hva som er best å satse på? seter? bodykit eller felger? også bass. hvor mye burde jeg bruke på de forskjellige og hva er det beste å satse på for at folk skal like bilen?

og hvordan skal jeg sette på seter og bodykit osv..? jeg kan ikke sånt.. er det firma som gjør det? hvor mye tar de c.a og hvor lang tid? samma med bass

vet dere om andre fine biler som a4 som ikke koster mer enn 40000 og er klar til å bli kjørt og godkjent og hele pakka??? bare å linke takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, her fant jeg en http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34916367 2006 modell 206 som bare er gått 139.000. Her er det mye bil igjen og blir garantert et billig bilhold.

Styr unna gamle A4. Jeg har en gammel 98 A3 320' km TDI man selv og kan garantere deg at det blir skruing. Vell nok er karosseri galvanisert, men hjuloppheng og bremser ruster i stykker. Jeg har hatt min A3 i 8 mnd nå.

Her er min liste på utførte ting:

Toppakning, turbo, dempere i bakluke, batteri, dørhengsel, flere vannlekkasjer, 80% av bremser og slanger byttet, brekkwire, glødeplugger (7 stk), dårlig kontakt på sikringer (forsatt problemer) osv osv, ABS sentral, koko takluke, 6 nye dekk

Ting som gjenstår:

ABS sensor høyre bakhjul virker forsatt ikke, lcd-display må byttes, forsatt vannlekkasje, endeledd, rustent hjuloppheng, deksel under motor, deffekt fjernkontrol på noen nøkler, bilstereo med bare kassettspiller, dårlig kontakt på en baklykt, en stk skeiv orginalfelg

Lenke til kommentar

Dropp bodykit, dropp nye seter og dropp nye felger.

Bodykit ser grisestygt ut i 98% av alle tilfeller. Nå vet jeg ikke hvilke seter du ønsker deg, men ut i fra resten av posten din kan jeg med ganske stor sikkerhet si at det kommer til å se ræv ut. Nye felger kan være fint, men på en så billig bil vil jeg absolutt ikke si at det er verdt det.

Når det kommer til anlegg kan jeg gå med på at det kan være verdt å bytte ut, men når du kaller anlegget for bass så er jeg egentlig ikke så sikker lenger.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...