buffy88 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) er det noen som vet om det går an å få gamle gameboy spill til nintendo ds?? Endret 17. mai 2012 av buffy88 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 noen som kan hjelpe meg å finne en trygg side å laste ned emulatorer og spill??? Hva slags da? Vi driver vel ikke med piratkopiering, gjør vi vel? Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 noen som kan hjelpe meg å finne en trygg side å laste ned emulatorer og spill??? Hva slags da? Vi driver vel ikke med piratkopiering, gjør vi vel? er det ulovelig då?? det viste ikke jeg:/ Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 hmmm går det an å få gameboy spill på nintendo ds då?? har så lyst å spille de gamle pokemon spillene:( og da var det noen som sa jeg burde laste ned en emulator...??? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg piratkopierer masse selv, eller fildeler som jeg velger å kalle det. Desverre er denslags informasjon ikke lov å dele her på forumet. Emulatorer har jeg ikke god greie på, men anbefaler deg å google litt, da jeg tror dette heller ikke er innafor det som er lov å diskutere her. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Jeg piratkopierer masse selv, eller fildeler som jeg velger å kalle det. Desverre er denslags informasjon ikke lov å dele her på forumet. Emulatorer har jeg ikke god greie på, men anbefaler deg å google litt, da jeg tror dette heller ikke er innafor det som er lov å diskutere her. oki jeg viste ikke at det var ulovelig, så jeg tror jeg ser etter andre alternativer jeg da:) men takk for hjelpen.. går det an å slette innlegget?? Endret 17. mai 2012 av buffy88 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 En emulator i seg selv er helt lovlig å laste ned, men det er såkalte ROMS (selve spillene) som er ulovlig å laste ned. Det er heller ikke forbudt å svare på spørsmålet til TS. Så vidt jeg vet finnes det en mulighet til å kjøre disse spillene på DS. Fant en link på Youtube; #! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Den beste GBA-emulatoren er vel fortsatt Visualboyadvance... Angående piratkopieringen vil jeg bare påpeke at du kommer langt med fornuften, en GBA-kassett har plass til 8-32MB Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 oki tusen takk alle sammen kjøpte bare et nyere pokemon spill til ds'n jeg.. ble så mye styr:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå