Hanne Cathrine Fagerland Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Amira Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Så fine bilder av hunden. Godt lys i bildene. Har desverre ikke noen tips å komme med, da jeg ikke har erfaring med studiofotografering Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Slenger meg på ronnsol, vakker hund, en storsjarmør, fine bilder, men har heller ikke erfaring med studiofotografering Kanskje noen andre med erfaring der ute kommer på banen etterhvert :) Lenke til kommentar
Hanne Cathrine Fagerland Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Tusen takk for fine ord uansett Lenke til kommentar
40D Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Titt innom "iStereo" han driver med dette. http://www.digit.no/bilde/gront-er-kult/1031272/ I Photoshop finnes det en effekt som kalles diffuse glow. Den gjør slikt. Lenke til kommentar
FotoLine Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg har ikke tatt bilder med en hund i studio før, men for å få hvit bakgrunn, bruker jeg å peke en blits bak modellen/hunden, som peker bakover, altså mot bakgrunnen. En fra begge sider er så klart optimalt, men ikke alle har nok blitser til det. Jeg har 3 blitser. Jeg bruker to fremfor modellen, en bak fra ene siden, pluss en lampe på den andre siden. Når den kommer til bildene, synes jeg at bakgrunnen er veldig fin her, for den fikk et blåskjær i seg, som gjorde bildet interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg